"Можна і на паркані що-небудь написати, ми ж не зобов'язані на все реагувати», - відповіли у прес-службі обласного управління СБУ газеті "Сегодня".
Колишній інспектор ДАІ, старший лейтенант В.Синявський заявляє, що двічі звернувся до Європейського суду з прав людини після того, як не зміг відстояти свої права в українських судах.
За версією екс-співробітника ДАІ, яку описано в його зверненні, розміщеному в інтернеті на сайті проекту "Дорожній контроль", у новорічну ніч, 1 січня 2007 року, на залізничному переїзді у м.Макіївка сталося ДТП, при якому автомобіль «Опель-Омега» здійснив наїзд на припаркований локомотив. Інспектор, який прибув на місце, виявив, що причиною ДТП стало алкогольне сп'яніння водія. Ним виявився співробітник Макіївського СБУ - Попков. Окрім того, автомобіль «Опель-Омега» був без документів і держномерів.
Співробітники СБУ Кривуля і Шаров, які опинилися на місці ДТП, за словами В.Синявського, погрожували йому і вимагали не оформляти ДТП. Далі, стверджує екс-інспектор, у ситуацію втрутився начальник ДАІ м Макіївки Злуніцин. У результаті, Попков не поніс адміністративної відповідальності за скоєне ДТП і керування автомобілем без реєстрації, як не поніс і матеріальної відповідальності за простій локомотива протягом декількох годин на залізничному переїзді.
Однак почалися проблеми у В.Синявського. Проти нього було порушено кримінальну справу за сфальсифікованими, як він вважає, доказами.
"Основні «свідки» обвинувачення: Злуніцин - організатор «підстави», з яким у мене давні неприязні стосунки, з моменту ДТП за участю працівника СБУ; Романов і Решетньов - «чайки» Злуніцина («чайками» в ДАІ називають інспекторів, які не займаються правоохоронною діяльністю, а «заробляють» гроші на дорозі для керівництва); Теленков - один зі свідків у справі, «громадівник» Злуніцина, який ніде не працює і живе на гроші, які йому дають Злуніцин і «чайки»; Синяговський - господар «лівої» точки металобрухту, якого «кришують» працівники СБУ Кривуля і Шаров; Гаркавенко - водій КАМАЗу, який перевозить «лівий» металобрухт з «лівої» точки Синяговського на металургійний завод", - розповідає у своєму листі В.Синявський.
За версією звинувачення, В.Синявський нібито під'їхав до «чайок» Романова і Решетньова і дав команду, як старший за званням, не оформляти адміністративні протоколи на водія КАМАЗу Гаркавенка, що перевозить негабаритний металобрухт. При оформленні «протиправних дій» Кривуля і Шаров скоїли злочин - відпустили «лівий» металобрухт без документів, повідомляє колишній інспектор.
За його словами, після цього почалися судові розгляди, які досі йдуть. В.Синявський зазначає у своєму листі численні процесуальні порушення працівників прокуратури та невмотивовані рішення судів.
Також у листі наголошується, що "начальник ГУМВС України у Донецькій області генерал-лейтенант міліції Микола Куп'янський 5 квітня 2011 року підписав наказ №119, згідно з яким інспектора ДАІ В.Синявського з 7 квітня 2011 року звільнено з органів внутрішніх справ за порушення дисципліни".
"Порушення дисципліни" полягає в тому, що я був відсутній на роботі у дні, коли у мене були судові засідання в інших судах", - повідомляє В.Синявський.
15 квітня В.Синявський опублікував лист в інтернеті, виклавши в ньому факти, що викривають співробітників СБУ та ДАІ.
У прес-службі обласного управління ДАІ нам підтвердили, що знають про звернення Синявського, але дадуть відповідь на нього до кінця тижня.