«Ми ставимо перед собою завдання першу чергу моста запустити до травня 2012 року, а повністю будівництво ми завершимо на початку 2013 року», - сказав М.Азаров.
Заява прозвучала під час виїзної наради з питань будівництва об'єктів транспортної інфраструктури в м.Києві у 2011-2012 роках.
Прем'єр-міністр повідомив, що на нараді обговорювалася перспектива модернізації транспортної інфраструктури міста Києва на найближчі п'ять років, яка буде передбачати завершення робіт зі створення великого каналізаційного колектора, будівництво нових ліній метрополітену, основних транспортних розв'язок і створення кільцевого залізничного сполучення у Києві.
Нагадаємо, наприкінці січня М.Азаров заявляв, що терміни введення в експлуатацію Подільського моста - це кінець 2011 - початок 2012 року.
Траса Подільського мостового переходу була позначена на всіх генеральних планах Києва останніх сорока років. У чинному генеральному плані розвитку Києва до 2020 року передбачено розвиток усіх видів міського пасажирського транспорту з урахуванням побудови цього мосту.
Техніко-економічне обгрунтування будівництва розроблялося у 1987-1989 роках. Проект погоджено містобудівною радою 25 липня 1990 року, затверджено Київською міською радою 19 квітня 1993 року. Роботи з будівництва моста було розпочато у 1993 році року, проте внаслідок відсутності фінансування будівництво на кілька років було призупинено. Оновлено спорудження мосту у грудні 2003 року.
Закінчити будівництво моста планувалося ще в 2008 році, проте через недофінансування роботи періодично повністю зупинялися.
За проектом міст повинен з'єднати Поділ з лівобережними районами Воскресенка та Райдужний масив. Загальна довжина моста складе близько семи з половиною кілометрів. До складу траси мостового переходу входять:
- три мости через Гавань,
- міст через річку Дніпро,
- міст через річку Десенка,
- міст через озеро Райдужне,
- естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха,
- чотири багаторівневі транспортні розв'язки.
Естакада мосту буде починатися від вулиці Набережно-Хрещатицькій на Подолі, перетне Рибальський острів, Труханів острів, пройде через Русанівські сади і вийде на лівобережну частину Києва.
Автомобільна частина мосту буде мати по 3 смуги для руху в кожному напрямку, проектна інтенсивність руху автотранспорту 59 тис. автомобілів на добу.
Через міст буде проходити Подільсько-Воскресенська лінія Київського метрополітену, причому на мосту перебуватиме три станції: «Суднобудівельна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»