Нові формати спілкування президента Володимира Зеленського із суспільством вигадують заступники керівника його Офісу Кирило Тимошенко та Юрій Костюк. Про це пише видання "Українська правда".
Їм належить ідея самоінтерв'ю президента у Tesla. Також вони вигадали ідею випуску новин від Зеленського. Замість Tesla президент щотижня мав зустрічатися з журналістами, де 20 хвилин підбивав би підсумки досягнень тижня, 10 хвилин відповідав би на запитання.
Однак потім в ОП вирішили, що "всім буде начхати на першу частину… а журналісти просто ставитимуть ті самі запитання по колу". Тому формат комунікації змінили – журналістів немає взагалі, а президент просто гуляє деякими вулицями й розповідає, що відбулося за тиждень. Перший такий випуск опублікували у соцмережах вчора, 25 листопада.
Крім цього, за даними видання, Тимошенко багато працює напряму із Зеленським. Також він відповідає за комунікацію з великими каналами й ефіри на головних ток-шоу. Він пропонує гостей з уряду та топспікерів парламенту.
"У нас є пул гостьових студій. Ми "продаємо" спікерів: якщо є суперспікер, то ми торгуємось, просимо більше своїх людей в студії або кращі місця у випуску новин тощо", – розповідає один із членів команди президента.
Раніше у статті для DT.UA політичний аналітик Олександр Солонько писав про те, що Володимир Зеленський і "Слуга народу" провалюють комунікацію із громадськістю. На його думку, нова українська влада не здатна в кризовій ситуації на адекватний діалог із суспільством. Відповідаючи на питання журналістів про те, на що йде Україна в питаннях війни (щодо "Формули Штайнмаєра") депутати від "Слуги народу" чіпляються за символічну владу Зеленського, посилаючись на те, що він начебто знає що робить, без конкретних відповідей.
Докладніше читайте у статті Олександра Солонька "Деконструкція символічної влади" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".