В Кабміні планують запустити можливість спілкуватися з держорганами через месенджери. Таке нововведення здешевить вартість одного контакту та дозволить обслуговувати громадян якісніше, повідомляє міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
"По-перше, це здешевить вартість одного контакту для бюджету. По-друге, це дозволить обслуговувати громадян якісніше. Адже, на відміну від письмових звернень, можна уточнювати інформацію, щоб не футболити, а давати відповідь по суті", - написав він у Facebook.
Зазначається, що Кабін запустить "пілот, який дозволить держслужбовцям відповідати на запити громадян в месенджерах з віддалених робочих місць".
За словами Дубілета, це дозволить організовувати робочі місця для держслужбовців не тільки в Києві, а й в регіонах.
Міністр також зазначає, що чати нададуть змогу контролюти якість ведення діалогу.
"На відміну від телефонного дзвінка, паперової відповіді або очного візиту, ми можемо налаштовувати алерти і відстежувати випадки неякісних консультацій", - пояснює він.
Уряд вже запустив перші чат-консультації для Міністерства соцполітики.
Раніше Дубілет опублікував графіки скорочення кількості паперової документації. Зазначається, що за останні два місяці кількість урядової паперової документації скоротилася майже в п'ять разів.
У вересні Кабінет міністрів схвалив рішення про остаточний перехід від паперового до електронного документообігу. За словами міністра КМУ Дмитра Дубілета, перехід на електронний обмін документів істотно скоротить час на доставку й обробку кореспонденції. І стане першим кроком до обіцяною командою президента Володимира Зеленського цифровізації держави.
У свою чергу прем'єр-міністр Олексій Гончарук заявляв, що наступний рік стане роком тотальної цифровізації України, а після 2020 року держава має бути повністю в смартфоні.