UA / RU
Підтримати ZN.ua

У теленовинах правлячій коаліції приділяють майже у 3 рази більше уваги, ніж опозиції

При цьому представникам влади та КПУ також частіше адресуються іронічні та негативні оцінки у телесюжетах.

У вересні у новинах провідних українських телеканалів уваги до представників правлячої коаліції було в 2,8 рази більше, ніж уваги до опозиції. Про це свідчить моніторинг медіа, проведений Міжнародним благодійним фондом "Академія Української преси".

Згідно з дослідженням, сумнівні й негативні оцінки органів влади найчастіше було адресовано Конституційному суду - 50% і місцевим органам влади - 19% (у червні місцевим органам влади - 27%, у травні президенту - 33%, у квітні Національному банку 33% і Генпрокуратурі 29%, у березні адміністрації президента - 67% і силовим відомствам - 20%).

Увага до політичних партій, політичних персон та політичних інститутів склала 14%, 25%, 59% (у червні 20%, 38%, 67%, у травні 22%, 34%, 64%; у квітні 20%, 42%, 72%; у березні-25%, 39%, 62%; в лютому 18 % , 40 % і 68 %; у січні 13% , 33% і 71% відповідно).

Іронічні і негативні оцінки у вересні адресувалися частіше владі і КПУ (у червні переважно опозиції в цілому, у травні, квітні, березні і лютому однаково часто опозиції в цілому і Партії регіонів).

41% всіх згадувань про політиків - це про представників Партії регіонів (у червні 43%, у травні 32%, у квітні 40%) , 17% - про представників "Батьківщини" (в червні 17%, в травні 33%, в квітні 17%), 5% - УДАР.

У цілому у вересні увага до представників правлячої коаліції була в 2,8 рази більшою, ніж увага до представників опозиції - 66% і 24% відповідно (у червні у 2 рази більшою, в травні на 3%, у квітні в 1,7 рази більша увага до опозиції - 56% проти 33%, в березні 51% проти 44% на користь опозиції, в лютому в 1,3 рази більше на користь правлячої коаліції, в січні в 1,2 рази).

Аналіз теленовин восьми провідних телеканалів України у вересні 2013 року є частиною постійного моніторингу медіа, який Міжнародний благодійний фонд "Академія Української преси" здійснює з 2002 року.

Презентоване дослідження здійснювалося АУП за участю вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму восьми провідних українських телеканалів - "Інтера", "1+1", Нового каналу, "України", СТБ, ICTV, Першого національного та TVi. !zn

Читайте також:

Ворогом преси №1 названо Миколу Азарова

Українські журналісти оцінили свободу слова в країні "на трієчку"

Азаров запевнив, що готовий захищати журналістів із кулаками