UA / RU
Підтримати ZN.ua

Рекламні ролики про роботу Луценка транслювали як "соціалку"

Водночас в Генпрокуратурі відхрестились від такої самореклами.

Рекламні ролики про діяльність Генеральної прокуратури, які транслювалися в ефірі телеканалу "1+1", та через які Юрія Луценка звинуватили у використанні службового становища для самореклами на радіо і телебаченні, опинились в ефірі по квоті соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

"Ролики були розміщені по квоті соціальної реклами після отримання відповідного листа від Нацради з питань телебачення і радіомовлення про соціальний характер даного ролику", - йдеться у відповіді на запит "Української правди" в "1+1 media".

На телеканалі зазначили, що процедура розміщення ролику була аналогічною до серії соціальних роликів, які раніше транслювалися в ефірі каналу "1+1" після отримання відповідних документів від Нацради. Зокрема мова йде про ролики, які висвітлювали діяльність президента України, Кабінету міністрів та інших державних відомств.

Водночас Нацрада з питань телебачення і радіомовлення поки не відповіла на запит видання про те, на якій підставі були надіслані листи на телеканали про соціальний статус роликів про діяльність ГПУ і чи отримувала Нацрада лист від керівництва генпрокуратури з проханням рекомендувати розмістити рекламні ролики по квоті соціальної реклами в ефірі радіо та телеканалів.

Зазначимо, що раніше, після публікації "Kyiv Post", у якій генпрокурора звинуватили у самопіарі, у Генеральній прокуратурі заявили, що не мають відношення до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства і не знають, хто їх замовляв.

"Генеральна прокуратура не виробляла, не замовляла і не розміщувала ролики, які зараз транслюються на телебаченні і на радіо. Але при цьому Генпрокуратура вдячна замовнику, який ці ролики розмістив, тому що побачили нашу позитивну роботу", - заявила прес-секретар генпрокурора Юрія Луценка Лариса Сарган.