Російські ЗМІ намагаються повернути вплив на український медіапростір і чекають відповідних кроків від президента Зеленського і майбутнього парламенту.
У Києві може з'явитися бюро російської радіостанції "Ехо Москви". Про це в інтерв'ю виданню "Страна" повідомив Олексій Венедиктов, головний редактор "Еха".
Відкриття українського представництва "Еха Москви" – одна з цілей візиту Венедиктова в Київ.
За його словами, в бюро буде входити радіостанція, сайт і сторінки в соцмережах.
"Це бюро, яке буде створювати якісні програми російською мовою, які захочуть купувати місцеві радіостанції. Щоб віщати звідси в Росію, про те, що відбувається в Україні", - сказав Венедиктов.
І уточнив, що проект запуститься за умови, якщо буде переглянутий закон про мовні квоти. Головний редактор "Еха" розглядає квоти не з політичної точки зору, а як питання бізнесу, а створення бюро вважає лише питанням часу.
"Мені не важливо громадянство, мені важливий якісний продукт. Але зрозуміло, що у мене є Сакен Аймурзаєв (спецкор "Еха Москви в Києві". - ред.). Мою пропозицію вже було сформульовано йому", – повідомив Венедиктов, який передбачає, що Аймурзаєв очолить українське бюро.
Він уточнив, що планував відкрити бюро "Еха Москви" в Україні ще п'ять років тому, до Революції гідності. "У мене така амбіція була ще до 2014-го року. Власне, весь 2013 рік я намагався організувати тут бюро "Еха Москви", – додав Він.
При цьому Венедиктов як би не бере до уваги, що відносини двох країн напружені, і Росія не тільки продовжує агресію по відношенню до України, але й не поспішає відпускати українських політв'язнів, незаконно утримуваних у російських тюрмах, а це може позначитися і на ставленні українців до російської радіостанції всередині країни.
Реакція офіційних кіл на заяву Венедиктова поки невідома.
Маркетологи і рекламодавці зможуть застосувати інструменти створення фейків для автоматичного налаштування зображення в рекламних матеріалах, оптимізуючи їх для максимального залучення - моделі можуть перетворюватися на ідеали краси, які підлаштовуватися під індивідуальні вподобання кожного, підштовхуючи споживачів до покупки. Грань між реальністю та віртуальним світом стирається швидко, і все частіше ми вже не можемо довіряти очам і вухам.