UA / RU
Підтримати ZN.ua

Радіостанція "Ехо Москви" має намір вести мовлення з Києва

головний редактор "Еха Венедиктов" розраховує, що йому вдасться відкрити українське бюро

Венедиктов вважає, що відкриттю українського бюро заважають тільки мовні квоти

Венедиктов вважає, що відкриттю українського бюро заважають тільки мовні квоти

Російські ЗМІ намагаються повернути вплив на український медіапростір і чекають відповідних кроків від президента Зеленського і майбутнього парламенту.

У Києві може з'явитися бюро російської радіостанції "Ехо Москви". Про це в інтерв'ю виданню "Страна" повідомив Олексій Венедиктов, головний редактор "Еха".

Відкриття українського представництва "Еха Москви" – одна з цілей візиту Венедиктова в Київ.

За його словами, в бюро буде входити радіостанція, сайт і сторінки в соцмережах.

"Це бюро, яке буде створювати якісні програми російською мовою, які захочуть купувати місцеві радіостанції. Щоб віщати звідси в Росію, про те, що відбувається в Україні", - сказав Венедиктов.

І уточнив, що проект запуститься за умови, якщо буде переглянутий закон про мовні квоти. Головний редактор "Еха" розглядає квоти не з політичної точки зору, а як питання бізнесу, а створення бюро вважає лише питанням часу.

"Мені не важливо громадянство, мені важливий якісний продукт. Але зрозуміло, що у мене є Сакен Аймурзаєв (спецкор "Еха Москви в Києві". - ред.). Мою пропозицію вже було сформульовано йому", – повідомив Венедиктов, який передбачає, що Аймурзаєв очолить українське бюро.

Він уточнив, що планував відкрити бюро "Еха Москви" в Україні ще п'ять років тому, до Революції гідності. "У мене така амбіція була ще до 2014-го року. Власне, весь 2013 рік я намагався організувати тут бюро "Еха Москви", – додав Він.

При цьому Венедиктов як би не бере до уваги, що відносини двох країн напружені, і Росія не тільки продовжує агресію по відношенню до України, але й не поспішає відпускати українських політв'язнів, незаконно утримуваних у російських тюрмах, а це може позначитися і на ставленні українців до російської радіостанції всередині країни.

Реакція офіційних кіл на заяву Венедиктова поки невідома.

Маркетологи і рекламодавці зможуть застосувати інструменти створення фейків для автоматичного налаштування зображення в рекламних матеріалах, оптимізуючи їх для максимального залучення - моделі можуть перетворюватися на ідеали краси, які підлаштовуватися під індивідуальні вподобання кожного, підштовхуючи споживачів до покупки. Грань між реальністю та віртуальним світом стирається швидко, і все частіше ми вже не можемо довіряти очам і вухам.