"Масові заходи поблизу будівель, в яких розміщені державні органи та органи місцевого самоврядування, можуть проводитися на відстані від них не менше 100 метрів, якщо інше не передбачено відповідними рішеннями цих органів або в спеціально відведених для цього місцях", - йдеться в пункті 11.2 проекту положення, текст якого опублікований на сайті Київської міськдержадміністрації.
Пунктом 11.4 проекту забороняється встановлення малих архітектурних форм, до яких крім кіосків і лотків зараховують і намети.
Заборона поширюється на акції, заплановані в тому ж місці і в той же час, що і міські або державні заходи.
Згідно з документом, Київська міськдержадміністрація запроваджує норму врахування громадської думки, посилаючись на яку може дозволяти або ж відмовляти в проведенні масового заходу. Вивчати результати досліджень громадської думки повинна також міська адміністрація.
Крім того, істотно розширено список необхідних для подачі заявки на проведення заходу документів. Згідно з положенням, мають бути розписані сюжет, назву, мета, зміст заходу, маршрут проведення, зазначено використання технічних засобів і багато іншого.
Крім того, адміністрація має право без погодження з організаторами відправити ревізора, який буде стежити за проведенням заходу.
Нагадаємо, вчора за деякими даними близько 2 тис. мітингувальників афганців та чорнобильців проти законопроекту про скорочення пільг штурмували Верховну Раду, поки законопроект не відправили на доопрацювання.
9 вересня Верховна Рада Україна прийняла в першому читанні урядовий проект Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" (№ 9127).
Зокрема, законопроект передбачає внесення змін до 17 чинних законів. При цьому зміни лише до чотирьох законів стосуються предмету законопроекту - забезпечення виконання судових рішень.
Згідно з текстом документа, соціальні виплати та пільги чорнобильців, афганців, ветеранів та інвалідів війни, міліціонерів, шахтарів, медиків і вчителів відтепер будуть регулюватися не законами, прийнятими Верховною Радою, а Кабінетом міністрів у ручному режимі, що прямо суперечить чинній Конституції України.
При цьому в законопроекті вказується, що порядок і розмір виплат щорічно встановлюється Кабміном з урахуванням реальних фінансових можливостей держави. Це означає, що уряд може відмовити пільговим категоріям громадян у соціальній допомозі, якщо вирішить, що в бюджеті на це немає грошей.
Детально про це у своїй статті для ZN.UA пише глава парламентського комітету з питань національної безпеки і оборони Анатолій Гриценко.