UA / RU
Підтримати ZN.ua

Партії витратили на рекламу в Facebook $5,7 млн - Чесно

Найбільше витратила партія "Слуга народу".

Партії та кандидати з початку року витратили на політичну рекламу в Фейсбук 5,7 млн доларів або 154 млн грн. При цьому 5 млн доларів було витрачено за два місяці передвиборчої кампанії. Про це інформує "Чесно".

Наприклад, партії витратили за шість місяців на рекламу 90 тисяч доларів, а в жовтні - 1,4 млн доларів. Кандидати від партій витратили 1,8 млн доларів з власних сторінок, з партійних сторінок було сплачено майже 2,3 млн доларів.

Найбільше на рекламу в соціальних мережах витратила партія "Слуга народу", розтрати якої сумарно склали 880 тис. доларів. На другому місці партія "За майбутнє", яка витратила 704 тис. доларів і партія "Європейська солідарність", яка витратила 402 тис. доларів. ОПЗЖ витратила на політичну рекламу 297 тис. доларів.

Читайте також: Перевибори в Броварах: ЦВК сформувала новий міський виборчком

Раніше в мережі "ОПОРА" підрахували, що за час передвиборної кампанії політичні партії витратили на рекламу в Facebook понад 70 млн грн. "ЧЕСНО" оприлюднило результати дослідження, згідно з якими кандидат в мери Києва Ірина Верещук витратила на кампанію в три рази більше, ніж "Слуга народу" в цілому, але в два рази менше, ніж чинний міський голова Віталій Кличко.