Безумовним інформаційним лідером в Україні є телебачення - 2/3 виборців черпають інформацію з телепрограм. Про це заявила директор фонду «Демократичні ініціативи» Ірина Бекешкіна під час інтернет-конференції на сайті Liga.net.
«Тільки 12% виборців отримують інформацію про партії на новинних і політичних інтеренет-сайтах, а в соцмережах - всього 4%. Так що, принаймні поки, інтернет не вирішує долю виборчої кампанії. Політикою править його величність телевізор. Газети залишаються джерелом інформації для жителів невеликих міст і сіл, де люди виписують газети», зазначила соціолог.
Бекешкіна також відзначила «телевізійний феномен» партії Наталії Королевської, яка близька до прохідного бар'єра майже виключно завдяки рекламі.
«Масивна реклама зробила свою справу. До речі, в електоральній історії України таке вже було - Партія зелених, яка в 1998 році пройшла до Верховної Ради виключно на телерекламі. Але ось що цікаво - швидко набравши 4% далі зростання загальмувалося і буксує вже кілька місяців і навіть залучення Шевченка і Ступки нічого партії не принесло. Хоча я думаю, що в цю партію вкладено стільки грошей, що спонсори зроблять все, щоб натягнути цей 1%», - вважає директор фонду «Демократичні ініціативи». !zn
Читайте також:
Об’єднана опозиція випереджає Партію регіонів на 1,5%
У парламент точно проходять 4 партії, Тягнибок і Королевська - близькі до 5%
Партія регіонів впевнено лідирує в рейтингу порушень виборчого законодавства
Тимошенко не виключає, що парламентські вибори закінчаться новою революцією