UA / RU
Підтримати ZN.ua

Найбільше українців дратує реклама Партії регіонів

У ході соцопитування українці найчастіше згадували рекламу Партії регіонів - 66% опитаних. При цьому ця реклама викликає найбільше роздратування респондентів - 35%.

Політична реклама, яку партії використовували під час нинішньої виборчої кампанії, не мала достатньо значного впливу на перерозподіл електорату і зміну намірів громадян підтримати ту чи іншу партію. Її вплив визнали тільки 20% виборців.

Про це заявив завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук Павло Фролов на прес-конференції в понеділок, 15 жовтня.

«Вплив політичної реклами на свій електоральний вибір в тій чи іншій мірі визнає тільки кожен п'ятий респондент, тобто 20%. І це при тому, що рекламу бачили і можуть пригадати більше 90% опитаних», - сказав Фролов.

Він розповів, що згідно з даними всеукраїнського опитування, проведеного Інститутом соціальної та політичної психології НАПН спільно з Асоціацією політичних психологів України 28 вересня - 7 жовтня, найбільш чутливими до впливу політичної реклами, за самооцінками респондентів, виявилися прихильники партії Наталії Королевської «Україна - Вперед» - 42% з них визнали, що саме реклама вплинула на їх вибір. Рідше такий вплив визнавали симпатики «Нашої України» і Партії регіонів - близько 34%.

Найчастіше згадуваною була реклама Партії регіонів - її згадали 66% опитаних, реклама інших партій згадувалася помітно рідше: «УДАРу» - 39%, партії «Україна - Вперед» - 38%, КПУ - 34%, «Нашої України» - 12% , «Свободи» - 7%.

Коментуючи ставлення виборців до політичної реклами під час виборчих перегонів-2012 в цілому, Фролов зауважив, що вона викликає у громадян переважно роздратування. Зокрема, подобається чи у будь-якому разі не викликає роздратування реклама усіх без винятку партій тільки у 1,3% опитаних, не подобається ні одна - 24%, тобто майже кожного четвертого дратує реклама всіх партій - 14%.

Соціолог поінформував, що до числа партій, чия реклама виборцям частіше подобається, ніж дратує, належить партія «УДАР» (подобається 18%, дратує 5%). А відчуття роздратування у респондентів найчастіше викликала реклама Партії регіонів: дратує 35%, подобається 16% - респондентів. !zn

Читайте також:

Азаров підрахував, що в ЗМІ опозиції в 10 разів більше, ніж Партії регіонів

Партія регіонів у 75 разів випереджає опозицію за кількістю позитиву на телебаченні

У Хмельницькій області замгубернатора попросив голосувати за регіоналів: Вам що, шкода? (ВІДЕО)


Регіонали призначили Табачника VIP-агітатором (ФОТО)