Політичні партії у вересні витратили на рекламу в соціальних мережах понад мільйон доларів. Про це повідомляє рух «Чесно» з посиланням на дані Facebook-реклами.
Відзначається, що в вересні витрати на соцмережі виросли в порівнянні з серпнем більш ніж в 2 рази.
Понад 203 тис. доларів - витратила партія Коломойського «За майбутнє» та її представники. На другому місці - партія президента «Слуга народу» (137 тис. доларів), на третьому - «Наш край» (64 тис.доларів). В цілому ж витрати на політичну і соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі 2020 перевищили 2,56 мільйона доларів.
За кілька десятків тисяч доларів у вересні витрачали і інші партії: «Європейська солідарність» (46000 доларів), ОПЗЖ (39000 доларів), «Перемога Пальчевського» (38000 доларів), «Пропозиція» (35000 доларів) і «Батьківщина» (25000 доларів )».
Як повідомлялося, в серпні політсили витратили на рекламу в Facebook 174 тисяч доларів.