UA / RU
Підтримати ZN.ua

На рекламу в вересні партії витратили понад мільйон доларів

У вересні витрати партій на рекламу зросли в два рази.

Політичні партії у вересні витратили на рекламу в соціальних мережах понад мільйон доларів. Про це повідомляє рух «Чесно» з посиланням на дані Facebook-реклами.

Відзначається, що в вересні витрати на соцмережі виросли в порівнянні з серпнем більш ніж в 2 рази.

Понад 203 тис. доларів - витратила партія Коломойського «За майбутнє» та її представники. На другому місці - партія президента «Слуга народу» (137 тис. доларів), на третьому - «Наш край» (64 тис.доларів). В цілому ж витрати на політичну і соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі 2020 перевищили 2,56 мільйона доларів.

За кілька десятків тисяч доларів у вересні витрачали і інші партії: «Європейська солідарність» (46000 доларів), ОПЗЖ (39000 доларів), «Перемога Пальчевського» (38000 доларів), «Пропозиція» (35000 доларів) і «Батьківщина» (25000 доларів )».

Читайте також: Якби вибори в Дніпрі були сьогодні, то переміг би Філатов - опитування

Як повідомлялося, в серпні політсили витратили на рекламу в Facebook 174 тисяч доларів.