Розміщення у Facebook та інших соціальних мережах рекламних публікацій, спрямованих на дискредитацію лідера "Громадянської позиції", кандидата в президенти Анатолія Гриценка обійшлося замовникам чорного піару в сотні тисяч доларів. До такого висновку дійшов економіст Володимир Компанієць, проаналізувавши відкриту Facebook інформацію.
"Тенденції, які простежуються на основі відкритої інформації, дозволяють стверджувати: у цілому на "мочилово" Анатолія Гриценка в Facebook, Youtube і Google замовники витратили мінімум кілька сотень тисяч доларів", - написав Компанієць на своїй сторінці в Facebook.
У середині минулого року в соціальній мережі з'явилися сторінки "Реальний Грищ" і "Реальный Грыщ", адміністратори яких почали поширювати спрямований проти Гриценка чорний піар. Вартість більшості з більш ніж 60 постів становила кілька сотень доларів, а деякі коштували від 10 до 50 тисяч доларів.
"Facebook розкрив інформацію про брудну кампанію проти мене, на сотні тисяч доларів. Лише в Facebook і це лише мала частина. Якщо скласти все і всюди - YouTube, Google, Twitter, Viber, центральні й регіональні канали, центральні й регіональні газети, листівки і плакати в метро, рекламу в супермаркетах - це десятки мільйонів. Як же вони мене бояться?!", - обурився Гриценко.
Як повідомлялося, за 13 днів до виборів президента України у Facebook зробили жорсткішими правила розміщення політичної реклами і агітації в українському сегменті соцмережі. Спонсори політичної реклами зобов'язані розкривати свою особу.
Крім того, Facebook відкрив інформацію про вартість публікацій з політичною рекламою і антирекламою. Низка кандидатів у президенти витрачають на свою рекламу та чорний піар проти опонентів десятки і сотны тисяч доларів.