UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook ускладнить правила розміщення політичної реклами перед виборами президента України

Нові правила передбачають жорсткішу ідентифікацію осіб, які розміщують рекламу.

Соціальна мережа Facebook у середині березня посилить правила розміщення політичної реклами в українському сегменті у зв'язку з майбутніми виборами президента країни. У даний час в мережі блокується орієнтована на Україну реклама, яку розміщують користувачі з інших держав.

"З минулого тижня ми почали тимчасово забороняти закордонну передвиборну рекламу щодо України. Це частина наших заходів щодо запобігання зовнішнього впливу", - повідомила продакт-менеджер Facebook Сара Шифф у середу, 21 лютого.

Нові політики, що будуть запроваджені в середині наступного місяця, будуть аналогічні правилам розміщення політичної реклами advertising transparency tools, що вже діють у США, Британії, Бразилії та Індії. Вони передбачають більш жорстку ідентифікацію рекламодавців.

"Ми вимагатимемо від таких осіб надання додаткових документів щодо ідентифікації особистості, і підтвердження, що вони є тими, ким себе називають. Це одне з наших зобов'язань: забезпечити, що за політичною рекламою у Facebook стоять справжні особи", - пояснила Шифф.

Вона зазначила, що нові правила передбачають більш широкі можливості по вивченню розміщеної реклами. Зокрема, керівництво Facebook знатиме інформацію про виконавців, витраченого на неї часу, реакції на неї, вік, стать та населений пункт, у якому мешкають ті, хто її подивився. Всі ці дані будуть розміщені в бібліотеці реклами (facebook.com/adlibrary), доступній для загального ознайомлення.

На початку 2018 року Facebook ускладнив правила розміщення політичної реклами, орієнтованої на громадян США. Бажаючі розмістити політичну рекламу або агітаційні матеріали на користь того чи іншого американського політика, повинні пройти додаткову авторизацію: вказати свою адресу проживання в США. Після чого Facebook відправляє за нею звичайною поштою лист-підтвердження з паролем, щоб переконатися, що розміщують рекламу американські громадяни, а не іноземці.

На такі кроки менеджмент Fаcebook пішов у зв'язку із звинуваченнями, що Міністерство юстиції США пред'явило ряду російських громадян за втручання у вибори президента Сполучених Штатів в 2016 році.