До Євро-2012 навколо «Олімпійського» впорядкують рекламу
Заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що серед основних завдань у підготовці столиці до футбольного чемпіонату Європи у 2012 році є облаштування 1,5-кілометрової зони навколо головної спортивної арени столиці.
Заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що серед основних завдань у підготовці столиці до футбольного чемпіонату Європи у 2012 році є облаштування 1,5-кілометрової зони навколо головної спортивної арени столиці.Про це повідомляє прес-служба столичної держадміністрації.
За його словами, у межах 1,5-кілометрової зони навколо НСК «Олімпійський» рекламні засоби мають бути уніфіковані за розміром, кольором, формою і гармонійно вписуватися у ландшафтно-архітектурні та історико-культурні особливості території.
За інформацією Головного управління з питань реклами, з цією метою буде створено спеціальну комісію з питань розробки паспортів вулиць, приведення до ладу фасадів будівель, благоустрою вулиць, єдиної схеми зовнішнього освітлення вулиць тощо.
Окрім того, відповідно до рекомендацій УЄФА щодо проведення чемпіонату Європи з футболу, пріоритетне право на розміщення реклами в 1,5-кілометровій зоні навколо НСК «Олімпійський» буде надано винятково міжнародним спонсорам УЄФА.
Відповідно до зазначеного документа, місто безкоштовно надасть УЄФА на правах соціальної реклами 448 місць для розміщення реклами турніру.