UA / RU
Підтримати ZN.ua

Лісовий: Найближчим часом вчителям не варто очікувати підвищення заробітної плати

"Маємо критичну ситуацію в бюджеті, вона надто складна".

Міністр освіти і науки Оксен Лісовий на брифінгу під час робочої поїздки на Миколаївщину заявив, що вчителям не варто чекати на підвищення зарплатні у найближчому майбутньому. Про це повідомляє Укрінформ.

"Це дуже болісна проблема… Ми всі розуміємо, що нам дуже важко залучати молодь до викладання в закладах загальносередньої, позашкільної, профтехосвіти тощо. Ми розробили певну концепцію підвищення заробітної плати, в кінцевих положеннях закону про освіту передбачено підвищення окладів до трьох мінімальних заробітних плат. Ми розуміємо, що означає гідний рівень зарплати, у тому числі і щоб спонукати вчителя до саморозвитку та професійного зростання. Але на сьогодні маємо критичну ситуацію в бюджеті, вона надто складна", – сказав Глава МОН.

За його словами, наразі понад 70% державного бюджету витрачається на оборону, але коли закінчиться війна, то буде змога реалізувати цю концепцію у першу чергу.

"Нам треба протриматися. Бо позиція Президента України, і ми її всі розділяємо, що освіта є пріоритетом №1 після оборони. Захистимо країну, відіб'ємо ворога - і переводимо освіту в пріоритет №1", – додав він.

Читайте також: Правових підстав починати навчальний рік раніше 1 вересня немає – освітній омбудсмен

Нагадаємо, що напередодні віцепремʼєр-міністр - міністр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що у прифронтових регіонах треба побудувати ще 165 шкільних укриттів. На сьогодні понад 10 тисяч шкіл забезпечені укриттями власними або використовують суміжні. У прифронтових регіонах будуються капітальні укриття в 57 школах, а ще окремо потрібно побудувати 165. Для цього потрібні додаткові кошти, зазначив Михайло Федоров.

Раніше, у статті "Наказ-невидимка. Чому МОН хоче ліквідувати дистанційне навчання?" на ZN.UA, Оксана Онищенко, редакторка відділу освіти та науки, зазначає про наказ МОН “Про затвердження порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні”, який імовірно спрямований не лише на скорочення кількості учнів, які навчаються дистанційно, але й на скорочення видатків в освітній галузі.