UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Зроблено в Україні": вітчизняні виробники світового рівня не поспішають згадувати своє українське коріння

Лише близько 20% іноземців знають про існування українських брендів та можуть назвати принаймні одну компанію. 

Попри популярність України в світі, українські виробники, навіть одягу від кутюр, не поспішають згадувати своє українське коріння в своїх рекламних компаніях та стратегіях просування. Про це пише Марія Липяцька, голова організації BRAND UKRAINE, в своїй статті "Made in Ukraine. Які українські бренди знають у світі". 

"Показники (дослідженні BRAND UKRAINE - ред.) можуть свідчити, що не всі компанії активно комунікують про своє українське коріння на зовнішні аудиторії, попри очевидні переваги", - зазначає авторка. 

Відповідно до дослідження, близько 20% іноземців знають про українські бренди та можуть назвати принаймні один із них. Без підказок 3% респондентів згадали про кондитерську корпорацію Roshen (у Польщі цей бренд назвали 10% опитуваних). Ще 2% згадали бренд жіночого одягу Sleeper (акторка Марго Роббі одягнула піжаму цього бренду на спеціальний показ фільму «Барбі»), виробника алкогольних напоїв Nemiroff і бренд одягу Paskal.

У Туреччині без підказок найчастіше називали компанію з виробництва соків Sandora, у Франції — бренд головних уборів Ruslan Baginskiy, а у Великій Британії — бренд одягу від кутюр FROLOV, який полюбляють співачки Бейонсе, Дуа Ліпа та Дженіфер Лопес.

Із підказками, тобто коли потрібно було обрати знайомі бренди із запропонованого переліку, іноземці найчастіше називали українські продуктові ІТ-компанії. Найупізнаванішою виявилася Grammarly — компанія, що створила комунікаційний асистент на основі ШІ, який покращує спілкування англійською мовою. Друге місце посіло веб-сховище GitLab, а Roshen зайняв третю позицію. За ними йдуть ІТ-компанія BetterMe, що створює застосунки для підтримки фізичного й ментального здоров’я, та виробник охоронних систем Ajax.

З іншими матеріалами авторки можна ознайомитися за посиланням.