UA / RU
Підтримати ZN.ua

Завод Порошенка "Ленінська кузня" буде ремонтувати військові кораблі – ЗМІ

Першим відремонтують флагман Військово-морських сил України фрегат "Гетьман Сагайдачний".

Флагман "Гетьман Сагайдачний" відремонтують на заводі Порошенка

Флагман "Гетьман Сагайдачний" відремонтують на заводі Порошенка

Київський суднобудівний завод "Ленінська кузня" Петра Порошенка буде ремонтувати кораблі Військово-морських сил України в Чорноморську, повідомляє Думська з посиланням на генеральний договір №49-07-17, який укладено між "Ленінською кузнею" і ПРАТ "Іллічівський судноремонтний завод".

Договір передбачає проведення ремонту кораблів і суден на території останнього за 10% від вартості тендерної робіт. Роботи будуть проводиться персоналом "Кузні".

Першим відремонтують флагман Військово-морських сил України фрегат "Гетьман Сагайдачний", на ремонт якого в цьому році витратять 91 мільйон гривень.

В умовах тендеру вказано, що в ньому можуть брати участь лише підприємства, які мають вихід до моря. Уклавши договір з Чорноморському, "Ленкузня" це умова виконала. Крім київського заводу в конкурсі взяло участь ТОВ "Суднобудівна судноремонтна компанія "Миколаївська верф".

"Ленінська кузня" спеціалізується на виробництві танкерів-хімовозів, сухогрузів, контейнеровозів, морозильних риболовних траулерів, судів спеціального призначення, котельних агрегатів і судноремонті.

Крім того, зараз київський суднобудівний завод "Ленінська кузня" будує бойові катери для ВМСУ (чотири катери "Гюрза-М" і два "Кентавра").

Основним акціонером компанії виступає ПАТ Недиверсифікований корпоративний інвестфонд "Прайм Ессетс Капітал", раніше відомий, як фонд Петра Порошенка.

Читайте також: У Чорному морі починаються навчання ВМС країн НАТО

Нагадаємо, що Міністерство оборони України в 2015 році планувало підготувати проект модернізації флагмана українського флоту - фрегата "Гетьман Сагайдачний". Кошти на здійснення робіт повинні були закласти в державний оборонне замовлення на 2016 рік. Планувалося, що судно повністю реконструюють у 2018 році.

Про перспективи річкового транспорту України, який займає у вантажоперевезеннях 0,2%, читайте у статті Романа Семенуха "Річковий транспорт України: вийдемо на воду або сядемо на мілину?" в свіжому номері газети "Дзеркало тижня".