Український ринок нових легкових 3 за січень 2015 року "просів" у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року в 4,6 разів, повідомляє прес-служба "Укравтопрому".
Згідно з даними, за перший місяць 2015 року в Україні було продано і поставлено на облік в ДАІ 2 597 одиниці нових легкових авто, що в 4,6 рази менше, ніж рік тому.
Крім значного падіння обсягів продажів, суттєво змінилася і структура ринку, відзначають автомобільні експерти.
Так, найбільшу частку ринку в минулому місяці зайняв японський бренд Nissan - 13 відсотків. При цьому обсяг реалізації автомобілів цього бренду в порівнянні з січнем минулого року знизився на 35%, з 521 штук до 340.
Незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів відносно січня минулого року, французький бренд Renault змінив восьму позицію рейтингу на другу з результатом 200 авто.
Таким чином, автомобілі французько-японського альянсу, крім перших двох місць січневого рейтингу, забезпечили більш 20% всіх продажів на українському ринку нових легкових авто.
Третє місце українці віддали Skoda, придбавши 188 автомобілів цієї марки. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 одиницю більше, але бренд тоді перебував лише на п'ятій позиції рейтингу.
Четверта сходинка рейтингу за Toyota, яка в торішньому січні займала другу позицію. Поточний результат Toyota - 180 одиниць (-87% до аналогічного показника 2014 року).
Замикає ТОП-5 січня з показником 174 автомобілів Mazda, яка займала рік тому лише 15 місце з результатом 238 штук.
На початку січня 2015 року в "Укравтопромі" підвели підсумок функціонування українського авторинку за минулий рік. Згідно зі звітом, продажі автомобілів в Україні в 2014 році побили 12-річний антирекорд.