UA / RU
Підтримати ZN.ua

З 5 лютого покупці нерухомості під час реєстрації прав проходитимуть податкову перевірку

Яка саме інформація перевірятиметься податківцями, відомо не багато.

З 5 лютого набуває чинності спільний наказ Мін'юсту та Мінфіну, згідно з яким під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державна податкова служба перевірятиме відомості про покупця. Про це повідомляє видання "Дебет-Кредит".

Запити на перевірку подаватимуть нотаріуси та державні реєстратори на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій.

Відомо, що в ДПС для перевірки подаватимуться прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Яка саме інформація перевірятиметься податківцями, відомо не багато.

Читайте також: Рада ухвалила за основу законопроєкт щодо захисту від «чорних забудовників»

Відомо лише, що перевірятиметься відповідність даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. А також, звірятиметься інформація з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно.

Відповідь на запит міститиме "результат обробки запиту".

Спільний наказ Мін'юсту та Мінфіну від 31 січня 2022 року №280/5/41 був офіційно опублікований 4 лютого в "Офіційному віснику" №10. Документ набере чинності з 5 лютого.

Читайте також: Довідку про нерухомість з інформацією із чотирьох основних реєстрів тепер можна отримати за кілька секунд в "Дії"

Нагадаємо, 24 листопада Кабінет міністрів вже затверджував зміни в процедурі реєстрації нерухомого майна, які передбачають такі нововведення як верифікація особи покупця, а також - фіксацію ціни об'єкта в Державному реєстрі речових прав. Як пояснювали в Мін'юсті, зміни були викликані необхідністю перевірки набувачів права на нерухоме майно при проведенні державної реєстрації.