UA / RU
Підтримати ZN.ua

Японія попросила консультацій з Україною в рамках СОТ через мита на автомобілі

На думку Токіо, у Києва були відсутні достатні підстави для введення таких обмежень (збільшення імпорту, серйозний збиток для вітчизняної промисловості, причинно-наслідкові зв'язки).

Уряд Японії у середу, 30 жовтня направив запит на проведення консультацій з урядом України щодо Угоди ВТО про захисні заходи щодо мит на імпорт автомобілів, введених Києвом 13 квітня 2013 року.

"Уряд Японії вважає, що заходи були введені не у відповідності з положеннями Генеральної угоди з тарифів і торгівлі (ГАТТ) та Угоди СОТ про захисні заходи", - йдеться в повідомленні Міністерства економіки, торгівлі і промисловості Японії.

На думку Токіо, в України були відсутні достатні підстави для введення таких обмежень (збільшення імпорту, серйозний збиток для вітчизняної промисловості, причинно-наслідкові зв'язки). Крім того, Київ порушив процедурні вимоги при введенні захисних заходів, вважає японська влада.

Як повідомлялося, Україна 14 березня 2013 року оприлюднила прийняте в квітні 2012 року рішення про введення спеціальних мит на імпорт в країну нових легкових автомобілів з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см в розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см - 12,95% незалежно від країни походження та експорту. Рішення набуло чинності 13 квітня.

22 жовтня урядовий уповноважений з питань європейської інтеграції Валерій П'ятницький повідомив, що Україна найближчим часом перегляне рішення про мита на імпорт легкових автомобілів з бензиновими двигунами від 1,1 до 2,2 тис. куб. см. У той же час чиновник зазначив, що правильно говорити не про відмову від цих заходів, а про приведення їх у відповідність до букви норм Всесвітньої торгової організації. !zn

Читайте також:

Спецмита на імпортні авто автоматично знімуться після набрання чинності угоди про ЗВТ з ЄС

Найбільш відчутні конкурентні переваги від утильналога повинен отримати "АвтоЗАЗ"

Введення спецмит не продемонструвало позитивного ефекту для вітчизняних автовиробників

Кабмін збирається доплачувати українцям за купівлю вітчизняних авто