UA / RU
Підтримати ZN.ua

Wizz Air заборонив безкоштовне перевезення ручної поклажі

Ручна поклажа буде доступна тільки тим, хто придбав послугу пріоритетної посадки.

Лоукостер Wizz Air прийняв рішення змінити правила перевезення ручної поклажі на своїх рейсах. Тепер гарантію перевезення ручної поклажі у салоні літака отримають лише ті, хто придбав Wizz Priority. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Наголошується, що ручна поклажа пасажирів, які не купили послугу пріоритетної посадки, буде спрямована в багажний відділ обслуговуючим персоналом перед посадкою в літак і повернена на стрічку видачі багажу після приземлення.

Wizz Priority - це платна послуга, яка дає право першочергового попадання в салон літака і можливість мати з собою додаткову маленьку сумку.

У грудні 2016 року повідомлялося про те, що авіаперевізник Wizz Air збільшує парк повітряних суден в Україні. У серпні 2017 року в Києві буде забазован другий літак. Директор з комунікацій Тамара Валуа розповіла про відкриття двох нових рейсів з Києва – до Копенгагену і Нюрнбергу, а також про збільшення частоти чотирьох вже наявних.

Раніше в травні минулого року стало відомо про плани Wizz Air повернутися в Україну. Заява про бажання повернутися на український ринок пояснюється економічною стабілізацією, вважає екс-міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

Нагадаємо, в квітні 2015 року група Wizz Air закрила свою українську авіакомпанію "Візз Ейр Україна". Кількість рейсів в Україну скоротилася вдвічі – з 16 до 8.