Міністерство енергетики та вугільної промисловості України пропонує дозволити використання автомобільних бензинів і дизельного палива стандарту (екологічного класу) Євро-3 до кінця 2016 року, а стандарту Євро-4 - до кінця 2020 року.
Разом з тим термін для введення в обіг автомобільних бензинів класу Євро-5 не обмежений.
Відповідний проект постанови уряду "Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палив", розроблений Міненерговугілля, розміщений на сайті міністерства в четвер, 30 серпня.
- Україна гальмує перехід на нові стандарти якості бензину через інтереси вітчизняного бізнесу
Крім цього, проект техрегламенту дозволяє ще три роки з дня набрання ним чинності допускати в обіг раніше виготовлене паливо.
Нагадаємо, Україна вже неодноразово відкладала повний перехід на підвищені стандарти якості бензину, кожні півроку продовжуючи дію старих. "Останній" раз набули чинності нові стандарти якості для виробництва бензину в Україні - "Євро-4" і "Євро-5" повинні були з 1 липня цього року. Таке паливо містить менше сірки та інших шкідливих речовин у порівнянні з паливом стандартів "Євро-2" і "Євро-3", що дозволяє продовжити ресурс двигуна.
Раніше джерело в Міненерго пояснювало це тим, що високий попит на низькоякісне і більш дешеве паливо спостерігається з боку сільгоспвиробників. !zn
Читайте також:
Хто платить за «дешевий» бензин?
В Україні будуть додавати в бензин біоетанол
АМКУ вимагав від заправок зробити А-95 більш доступним
У боротьбі держави за зниження витрат громадян, останні переплатили за бензин півмільярда
Ціни на паливо змусили українців в 2011 році суттєво знизити його споживання