UA / RU
Підтримати ZN.ua

Виплата пенсії: як діяти, якщо змінились банківські реквізити

Надати ПФУ оновлену інформацію можна онлайн.

Навіть під час війни українці продовжують отримувати пенсії та соціальні виплати. Якщо змінилися банківські реквізити або банк, пенсіонеру обов’язково необхідно надати відповідну інформацію органу Пенсійного фонду України, щоб забезпечити своєчасне отримання пенсійних виплат. У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області розповіли, як це зробити.

Читайте також: Надбавки до пенсій в 2024 році: хто і як може отримати кілька видів виплат

Подати заяву на зміну виплатних реквізитів можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» натисніть на пункт «Внесення змін до пенсійної справи», оберіть «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)».

Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:

При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

Стан опрацювання заяви на зміну виплатних реквізитів можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Нагадаємо, пенсії цього року мають зрости тричі: в січні, березні та липні. Передусім ідеться про підвищення виплат тим, хто отримує мінімальну та максимальну пенсію. Детальніше читайте у статті Тетяни Кириленко «Пенсії таки перерахують, проіндексують, підвищать» на ZN.UA.