UA / RU
Підтримати ZN.ua

В УЗ розповіли про «колекцію» речей, забутих пасажирами у потягах

Традиційно в поїзді залишають гаманці, телефони, ноутбуки та ключі.

За перші п'ять місяців поточного року пасажири 8188 разів зверталися до контакт-центру "Укрзалізниці" з проханнями повернути їм втрачені речі. Як повідомила прес-служба компанії, це майже вдвічі більше, ніж за аналогічний період минулого року.

"Ми продовжуємо "колекціонувати" випадки пошуків різних цікавих речей", - йдеться у повідомленні.

У топ цього року потрапили такі предмети: іграшковий олень 120 см заввишки; пакет із 8 палицями ковбаси; торти; паспорт на імплант; відро полуниці; смичок від скрипки в блакитно-бірюзовому рушнику.

"Численні капи для зубів різних розмірів та калібрів вже перестали рахувати - їх залишають у поїзді з неймовірною регулярністю", - зазначають в "Укрзалізниці".

У компанії зазначили, що традиційно пасажири залишають у поїздах: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси та ключі.

В УЗ зазначили, що близько 70% речей, забутих у поїздах, залізничники знаходять та повертають власникам.

Читайте також: “Укрзалізниця” порахувала, скільки українців щодня їздить електричками

Повідомлялося, що Укрзалізниця розробила спеціальний сервіс для замовлення квитків для військовослужбовців. За даними фахівців залізничного перевізника, з початку роботи сервісу ним скористалися понад 30 000 українських захисників та захисниць та членів сімей військовослужбовців.