UA / RU
Підтримати ZN.ua

УЗ спільно з благодійним фондом створила чотири вагони для потреб ЗСУ – Міноборони

В Україні вже є 62 вагони для медичних цілей.

"Укрзалізниця" обладнала ще чотири вагони для надання медичної допомоги пораненим та травмованим бійцям, повідомляє прес-служба Міністерства оборони України. За даними оборонного відомства, з березня 2022 року українські залізничники здали в експлуатацію 62 медичні вагони, а до кінця 2024 року планують переобладнати ще вісім.

Читайте також: ЗСУ отримають ще чотири санітарні вагони

"Вагони переобладнані з пасажирських власними силами "Укрзалізниці". Вони мають все необхідне для надання медичної допомоги пораненим під час евакуації. Вагони мають сучасне медичне обладнання, у них продумані всі деталі: починаючи від одягу для поранених, інструментарію для психологічного розвантаження, закінчуючи автономною системою електроподачі", - розповіли у прес-службі.

Читайте також: Росіяни побудували на Донеччині 30-кілометрову лінію оборони із залізничних вагонів (КАРТА)

Медичне обладнання для санітарних вагонів передав Благодійний фонд "Коло".

"Кисневі концентратори, монітори пацієнтів, медичні пульсоксиметри, шприцеві насоси допоможуть забезпечити безперервне лікування поранених під час евакуації", – розповіла керівник проекту "Мобільна евакуація" БФ "Коло" Ірина Солошенко.

Раніше ми писали про те, що "Укрзалізниця" анонсувала в очікуванні весняних канікул та масового відпочинку дітей, новий поїзд у популярний курорт – Ворохти. Вже є можливість замовляти індивідуальні та колективні білети на придбання місць.

Не лише сьогодні, а й у найближчі роки їхати поїздом за кордон буде дорого та часто некомфортно. Однак хорошої альтернативи зараз немає — літаки не літають, а подорожі автомобілем чи автобусом просто виснажливі. Серед півтори сотні вагонів, на які планується оголосити тендер із термінами постачання у горизонті двох років, логічно було б мати хоч кілька міжнародних спальних вагонів типу RIC. Але цього навіть не буде ні від національного виробника, ні від німецької компанії Siemens Mobility. Про причини розповіли Вадим Башта та Сергій Следзь у статті « Без нових вагонів пасажири ще довго почуватимуться «валізами» у міжнародних поїздах ».