UA / RU
Підтримати ZN.ua

Укрзалізниця вперше запускає онлайн-сервіс претензійного повернення квитків – що це і як скористатись

Такий сервіс допоможе повернути кошти тоді, коли онлайн-повернення закрите або недоступне, але потрібно буде заповнити форму та переслати фотокопію квитка

© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram
© Укрзалізниця/Telegram

Сервіс повернення грошей за квитки, який раніше працював лише в касах і для чого потрібно було писати паперову заяву та очікувати у черзі, тепер переведено у цифрову форму. Для цього потрібно скористатись спеціальним сайтом “Укрзалізниці” та сервісом “Дія”. Цифровізований процес потребує лише електронної версії заяви.

Коли потрібно повертати вартість квитка у порядку претензійної процедури?

Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках. Таке повернення можливе, якщо пасажир:

Що необхідно для повернення вартості квитка у претензійній формі

Для того, щоб оформити відповідну заявку, необхідно виконати декілька кроків:

Заява на претензійне повернення розглядається до 7 робочих днів. Як повідомляє “Укрзалізниця”, на сьогодні діє така послуга лише для електронних квитків. Повернення грошей за паперові квитки, придбані у касі, стане доступним пізніше.

Як працює сервіс і які данні потрібно буде заповнити?

Анонсований сервіс вже працює і для того, щоб ним скористатись потрібно буде внести в онлайн-форму відповідні дані. Зокрема, вказати тип квитків – персональний квиток/квитки та групове замовлення (10+ осіб), а також категорію повернення (час, обставини, переривання поїздки, інше).

В електронній формі також потрібно вказати:

В кінці треба вказати причину повернення квитка та підписати заяву, за допомогою Дія.Підпис.

Раніше, керівник із пасажирських комунікацій «Укрзалізниці» Олександр Шевченко розповів, що у 2024 році підприємство не підвищуватиме ціни на внутрішні пасажирські перевезення. «У грудні ми зробили часткове подорожчання міжнародних квитків для того, щоб ціна всередині країни залишалася незмінною. Тобто, ми не бачимо можливості, навіть морально-етичної, підвищувати ціни для пасажирів на рейси по Україні», – уточнив Шевченко. За його словами, «Укрзалізниця» вийшла на показники щодо перевезень пасажирів, які були до повномасштабного вторгнення Росії у лютому 2022 року. Торік компанія перевезла 25 мільйонів людей у потягах далекого сполучення, а в Європу – рекордні 2,1 мільйона пасажирів.