АТ "Укртранснафта", яка стала керуючої компанії активами частини нафтопродуктопроводу "Самара - Західний напрямок" (СЗН) Медведчука, для відновлення його роботи повинна отримати багато різних дозволів і погоджень. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зокрема, необхідно оформити право користування земельними ділянками, отримати дозвіл Антимонопольного комітету на концентрацію і узгоджені дії, отримати від НКРЕКП ліцензію на транспортування нафтопродуктів, дочекатися рішення регулятора про встановлення для компанії відповідних тарифів, отримати від Державної митної служби рішення про відкриття двох митних складів відкритого типу для зберігання нафтопродуктів та ін.
Паралельно компанія повинна провести переговори з власниками ресурсу з Білорусі та РФ і укласти договори. Без наявності договірних відносин з власниками ресурсу, відновлення роботи переданого в управління нафтопродуктопроводу буде неможливим.
Для управління нафтопродуктопроводом "Укртранснафта" вже створила в своїй організаційній структурі окремий департамент. До його складу увійшли працівники компанії і минулого експлуатанта ділянки ТОВ "ПрикарпатЗахідтранс".
Ділянка нафтопродуктопроводу "Самара - Західний напрямок" протяжністю близько 1,1 тис. Км призначений для прокачування дизельного палива з Росії та Білорусі, як для внутрішніх потреб України, так і для транзиту в Європу, зокрема, в Угорщину. Проектна потужність магістралі - 3,5 млн тонн на рік.
Як писало ZN.UA, благими намірами вимощена дорога в пекло. Саме так можна охарактеризувати історію про націоналізацію магістрального нафтопродуктопроводу "Самара-Західний напрямок", частина якого проходить через кілька областей України.
Детальніше читайте в тексті Олександра Леменова - "Як Коломойський отримає "медведчуківський" нафтопровід".