Діловий імідж концерну формується чітким виконанням контрактів з іноземними партнерами, а не доцільністю й жадобою наживи окремих функціонерів збройового бізнесу. Репутація на міжнародних ринках озброєнь створюється роками, а втрачається протягом декількох хвилин.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Дмитро Менделєєв. На його думку, без чіткого плану виконання спецекспортерами відстрочених зобов'язань за експортними контрактами імідж надійного контрагента у цій сфері Україні не повернути не тільки в найближчі роки, але і в далекій перспективі, а відповідно, неможливо буде отримати нові замовлення, збільшити обсяги виробництва і залучити інвестиції в оборонну промисловість.
"Зрозуміло, що український ОПК становить серйозний інтерес для іноземних партнерів, з якими вже зараз ведуться консультації і переговори, може бути, не такими темпами і не з таким охопленням сфер можливого співробітництва, як хотілося б", - зазначає експерт.
Детальніше про корупцію в "Укроборонпромі" і як з цим боротися читайте у статті Дмитра Менделєєва "Троянські коні "Укроборонпрому"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".