UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українським авіакомпаніям дозволили відкривати нові рейси до США

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" вже подала заявку на виконання рейсів з Києва до Нью-Йорка з літньої навігації 2014 року.

Федеральна авіаційна адміністрація США (FAA, Federal Aviation Administration) повернула Україну до першої категорії безпеки, повідомили в Державній авіаційній службі України.

"Сьогодні посольство США офіційно вручило нам повідомлення про повернення України в першу категорію FAA", - зазначили в Державіаслужбі.

Цей факт дозволяє українським авіаперевізникам розширити географію польотів, а також запустити прямі авіарейси в США, чого раніше українські перевізники зробити не могли, оскільки Україна знаходилася у другій категорії з безпеки FAA.

Згідно з прес-релізом Державіаслужби рішення FAA, яке відносить Україну до першої категорії програми IASA, базується на результатах аудиту, згідно з яким Державіаслужба відповідає усім нормам Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO).

"Федеральна авіаційна адміністрація США визнала значний прогрес в галузі авіаційної безпеки в Україні та створення прозорої системи управління авіаційною галуззю. Державіаслужбою завершена складна і тривала робота по поверненню України до першої категорії FAA, яка дозволить розширити географію польотів українських перевізників в США і спростить дозвільні процедури в Канаду, Японію, Австралію", - цитується в повідомленні голова Державіаслужби Анатолій Колесник.

У той же час, як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" інформоване джерело, авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) вже подала заявку на виконання рейсів з Києва до Нью-Йорк з літньої навігації 2014 року (до 31 березня).

Державіаслужба нагадує, що після проведення в 2004 році аудиту FAA, з-за виявлених невідповідностей міжнародним вимогам ICAO, у квітні 2005 року Україна була переведена в другу категорію програми IASA, а всім українським авіакомпаніям було заборонено відкривати нові рейси в США, використовувати додаткові літаки та/або збільшувати частоту на маршрутах, які вже існували на момент завершення аудиту, а також укладати договори code-share з американськими авіакомпаніями, до отримання першої категорії.

протягом усього часу перебування країни у другій категорії FAA повітряні судна українських авіакомпаній, що здійснюють рейси до США, підлягали додатковим перевіркам в аеропортах США. !zn

Читайте також:

Конкуренція в українському небі: здоровий глузд проти хаосу

Авіаринок: вибоїни на зльоті

Просування українських регіональних літаків на ринок Євросоюзу: прогнози і перспективи