«Ми залишили тільки чай, каву та інші безалкогольні напої. Раніше пасажирам пропонувалися бутерброди. Наші партнери з код-шерінгу прибрали бортхарчування раніше, а сервіс для всіх пасажирів має бути однаковий», - зазначила вона.
«Відмова від харчування може компенсувати підвищення вартості палива», - цитує її слова «Коммерсант Украина».
За її словами, зарубіжні авіакомпанії зазвичай не надають бортхарчування на маршрутах, тривалість яких становить не більше 1 год 20 хв.
За словами помічника генерального директора «АероСвіту» зі зв'язків із громадськістю Сергія Куцина, час у польоті на внутрішньоукраїнських рейсах менше години. «При цьому наші рейси до Донецька, Сімферополя та Одеси виконують середньомагістральні літаки більшої місткості», - зазначив він.
В авіакомпаніях не розголошують вартість, за якою вони купують їжу у кейтерингових підприємств. Учасники ринку оцінюють середні витрати авіаперевізників на одного пасажира на всіх рейсах економ-класу у $5-7, проте на внутрішніх рейсах ціна нижча.
Експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава оцінює витрати авіакомпаній на пасажира внутрішнього рейсу в $1-2.