Українські бізнесмени не тільки не отримали очікуваного прибутку на 3 та якісної реклами України. «Ми не сформували свій український національний туристичний продукт. Для того, щоб пропагувати на зовнішньому ринку, ми повинні були його сформувати і потім на всіх виставках і всіх джерелах інформаційних його продати», - пояснила заступник голови консалтингової компанії Тетяна Тимошенко. За підрахунками експертів, Україна інвестувала в Євро-2012 близько 14 мільярдів, з них дві третини не окупляться одразу. Втім, аналітики заспокоюють: це інвестиції в майбутнє. !zn
Читайте також:
Львівські міліціонери вимагали у португальських журналістів півтисячі євро
Донецький аеропорт подорожчав для українських платників податків ще на 700 млн грн
Опитування: Євро-2012 тільки погіршив туристичний імідж Україні