UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Росії збанкрутували найбільші компанії, що будували дороги для Олімпіади в Сочі

Слідом за збанкрутілими підрядниками "КДБ" і "Тунельний загін - 44, які будували дорогі до Олімпіади, настала черга "Тонельдорстроя".

Краснодарський арбітраж розглянув заяву ТОВ "Межиріччя" про банкрутство "Тоннельдорстроя". До моменту банкрутства борги "Тоннельдорстроя" становили 3,7 млрд руб., в т.ч. підтверджені вступили в силу судовими рішеннями - 1,9 млрд руб., а майно і дебіторська заборгованість оцінювалися лише в 1,8 млрд руб.

Раніше повідомлялося про те, що "Тоннельдорстрой" брав участь в якості підрядника у будівництві кількох доріг для Олімпіади-2014. В кінці 2013 року підприємство "Тонельдорстрой" було продано Кубанської фінансової компанії (КФК).

Як повідомлялося раніше, в липні збанкрутувала краснодарська КДБ. Основною причиною величезних збитків 2013 року (1,67 млрд руб.) компанія вказувала те, що замовники олімпійських доріг не відшкодовують витрати на створення виробничих баз в Сочі і на оренду землі, приміщень, проживання та харчування працівників, доставку їх до місця роботи.

Також повідомлялося про те, що в лютому цього року, збанкрутував "Тунельний загін-44", який будував дублер Курортного проспекту.

Президент Росії заявляв раніше, що великомасштабної корупції в олімпійському будівництві в Сочі не було.

Раніше президент Міжнародної федерації лижного спорту, член МОК Жан-Франко Каспер заявляв про те, що майже третину грошей, виділених на організацію Олімпійських Ігор у російському Сочі, була вкрадена.

За його словами, бюджет, який призначався для організації Зимової Олімпіади, розкрадений більш ніж на 30% - таким чином вкрадено близько 13 мільярдів євро. Втім, функціонер не бачить в цьому нічого дивного: він висловив упевненість, що в Росії це стало звичайним явищем. !zn