У Мінреінтеграції звернулися до Нацбанку зі скаргою на дії Приватбанку, який нібито блокує рахунки клієнтів, які мешкають на тимчасово окупованих територіях, якщо вони не можуть актуалізувати свої персональні дані. З подібними наріканнями на дії Приватбанку до Мінреінтеграції звернулися мешканці Херсонської, Запорізької та тимчасово окупованих Луганської та Донецької областей.
"Подібні вимоги банку та блокування рахунків неприпустимі", - наголосила віце-прем'єр-міністр України Ірина Верещук, цитує її слова прес-служба.
У Приватбанку заявляють, що рахунки клієнтів не блокували. Однак зазначають, що продовжують працювати над тим, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною і доступною.
У банківській установі зазначають, що просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не заради блокування рахунків. "Ми і далі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями для вдосконалення обов'язкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях або змушені евакуюватися в безпечні регіони країни", - наголосили в Приватбанку.