Голова федеральної канцелярії Петер Альтмаєр хоче, щоб виробники автомобілів 3 підтвердили свій імідж лідерів на світовому ринку і почали виробляти електромобілі, які перевершать продукцію американської компанії Tesla Motors.
Про це німецький чиновник сказав під час інтерв'ю Bloomberg, коментуючи скандал, який розгорівся навколо Volkswagen через сфальсифіковані дані екологічного тесту. Через це німецькому виробнику довелося відкликати 11 мільйонів машин, а також загрожує штраф у розмірі 18 мільярдів доларів.
"Я знаю Елона Маска, зустрічався з ним минулого року. Він неймовірний хлопець, так само, як і його автомобілі Tesla. Я би був дуже радий, якби німецькі виробники автомобілів почали виробляти електромобілі, які б були значно кращими і дешевшими, ніж продукція Маска", - сказав Альтмаєр.
Видання пише, що тим часом скандальне викриття коштувало Volkswagen 20 мільярдів євро через падіння акцій на міжнародних ринках. А виконавчому директору компанії Мартіну Вінтеркорну довелося піти у відставку.
"Ми повинні зробити все, щоб бренд не постраждав", - сказав Алтмаєр, маючи на увазі всю німецьку автомобільну індустрію і довіру до неї покупців. За його словами, уряд "докладає зусиль, щоб зменшити шкоду" для німецького автопрому.
Bloomberg додає, що під час автосалону в Франкфурті Volkswagen вже представив свою версію електромобіля, який повинен стати головним конкурентом Tesla. Модель німецької компанії розганяється швидше ніж Porsche 911, а для повного заряду батареї потрібно всього 15 хвилин. Volkswagen планує запустити її у серійне виробництво через п'ять років.
Тим часом, Volkswagen готує технічне рішення, щоб виплутатися із скандалу. В компанії обіцяють найближчим часом показати його регуляторам, а потім почати ремонтувати машини.
В цей же час, видання Newsweek писало, що скандал навколо Volkswagen може надто дорого обійтися економіці Німеччини. Німецька компанія продає машини в кредит дилерам і напряму покупцям. Фактично Volkswagen проводить банківські операції власними силами. За останні десять років така активність компанії збільшила такі депозитні активи вдвічі. Скандал шкодить такій активності.
Попередні кризи свідчать про те, що фінансове крило промислових компаній було дуже крихким. Після катастрофи на платформі Deepwater Horizon торгівля нафтовими дривативами BP обвалилися вдвічі за довгостроковими контрактами. А колишнє фінансове крило General Motors GMAC потребувало серйозної фінансової підтримки у 2009 році.
Активи Volkswagen станом на червень складали 164 мільярди євро, що дорівнює становищу американської GMAC шість років тому. І, схоже, німецька компанія дуже залежна від короткострокових боргів і вкладень, які забезпечують їй рефінансування.
Раніше видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. В минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тож після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.
Німецький уряд також побоюється, що інші автовиробники Daimler і BMW можуть також постраждати від скандалу з Volkswagen. І за кілька днів після початку скандалу так і сталося. Акції BMW впаличерез скандал навколо автопромисловості Німеччини. Хоча в BMW заперечують, що підтасовували результати тестів за допомогою додаткового обладнання, і вимагають від організації пояснень, чому і коли були проведені перевірки їхньої продукції. В цей же час, на торгах у Франкфурті вартість акцій автовиробника впали до 72,05 євро, що на 9,7% менше.
Нагадаємо, що минулого тижня Volkswagen зізнався у махінаціях на європейському ринку. Концерн також висловив готовність до співпраці з владою на час розслідування.