У Києві продовжується кампанія з облаштування стоянок на узбіччях доріг, у тому числі - шляхом легалізації незаконних стоянок. На це звернула увагу спільнота «Пасажири Києва», повідомила депутатка Київради Ксенія Семенова.
"ВЦА підписала програму розвитку паркувань від Дептрансу (Департамент транспорту, - ред.) на 2023 рік. На це звернула увагу спільнота «Пасажири Києва». Найбільша претензія з цього приводу – пріоритети. Тому що знову немає грошей на громадський транспорт. Знову немає грошей на веломережу. Знову немає грошей на гідність для людей з інвалідністю, маю на увазі безбар‘єрні переходи. Але є на паркування", - зазначила Ксенія Семенова.
За словами депутатки, опубліковано мапу паркувальних майданчиків, які з’являться в місті впродовж 2023 року за рахунок узбіч доріг.
"Ось тут на карті, де Дептранс збирається зробити паркомісця у 2023 році. Дивіться, коментуйте", - зазначила вона.
Нагадаємо, ще до війни киян збиралися позбавити майже половини узбіч. У столиці почали офіційно віддавати в бронь місця вздовж доріг. Замість незаконних конусів на узбіччях, в Києві мали з'явитися місця, які офіційно заброньовані, а фактично - передані в розпорядження в приватні руки.
Експерти Світового банку, стверджують: якщо заборонити парковку на перших смугах вулиць, зазвичай призначених для громадського транспорту, то заторів у столиці не буде. Щоправда, нікуди не зникне вже згадувана проблема паркування, якої можна було не допустити, якби процес планування міста проводився грамотно і включав низку послідовних кроків: збір статистичних даних, розробку аналітичних висновків, планування, проектування, будівництво та експлуатацію об'єктів інфраструктури. Читайте про це в матеріалі Тетяни Кириленко - "Паркувальний хаос наближає транспортний колапс".