За 10 років держпідприємство "Антонов" побудувало 10 пасажирських літаків сімейства Ан-148 і Ан-158, побудовані середній транспортний літак Ан-178 (злетів у 2015 році) і літак-демонстратор Ан-132Д (злетів у 2017 році). У планах з 2023 року вводити в експлуатацію 12 літаків АН-178 щорічно. Про це розповів директор ДП Антонов Олександр Лось в інтерв'ю Економічна правда.
Лось пояснив, що через історичну залежність від російських комплектуючих Ан-178 - єдине найближчим підготовлене серійне виробництво на сьогоднішній день. «Слідом за ним послідує пасажирський Ан-158, оскільки вони споріднені з обладнання. Також ми приступаємо до роботи над літаком, який має робочу назву Ан-188», - зазначив президент «Антонова».
За його словами, зараз в цехах серійного виробництва «Антонов» на різних стадіях готовності знаходяться три літаки Ан-148 і 10 Ан-158.
За словами Лося, роботу підприємства потрібно умовно розділяти - до 2014 року і після 2014 року.
"... Початок Росією реальної військової агресії в 2014 році, що означало повний розрив кооперації, який триває і буде тривати, оскільки поки не видно нормалізації відносин з боку РФ. І це не вина "Антонова", "Південмашу" або інших високотехнологічних підприємств. Це історична данність. І з цього часу, з 2014 року, вимушено продовжився процес заміщення російських комплектуючих на деталі частини корпорацій США і країн ЄС. І цей процес, втіленням якого є літак АН-178, триває досі", - резюмує Лось.
ДП «Антонов» в 2019 році скоротило чистий прибуток в 3,5 рази - до 447,98 млн грн, виручка впала на 33,1% - до 5 млрд 998,66 млн грн.
У першому півріччі цього року виручка ДП збільшилася на 7,3% - до 3 млрд 524,09 млн грн, а чистий прибуток скоротився на 8,1% - до 340,06 млн грн.