UA / RU
Підтримати ZN.ua

Тридцять керівників державних організацій отримали нові знання на дводенному тренінгу від НАЗК

В Україні посадовці можуть усувати причини корупції, користуючись досвідом ЄС та найкращими практиками європейських колег.

Понад 30 очільників державних організацій взяли участь у дводенному тренінгу, де разом дізнавалися, якою має бути роль керівника в побудові доброчесного середовища та як оновити або запровадити з нуля систему комплаєнсу і запобіганню корупції, повідомляє пресслужба Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК).

Читайте також: Корупція в Україні не зникла, але є інституції, які борються із цією проблемою — посол ЄС в Україні Катарина Матернова

«Для нас важливо формувати доброчесний імідж органів влади. Ми розробили Комунікаційну стратегію просування доброчесності на публічній службі», - зазначила голова НАДС Наталія Алюшина.

Читайте також: Кожен п'ятий бізнес в Україні має важливішу проблему, ніж корупція – опитування ІЕД

Фахівці НАЗК та запрошені спікери розповіли про власний досвід трансформації організацій, про природу корупції та побудову комунікаційних стратегій.

Читайте також: Де в Європи найбільша та найменша корупція – дослідження

«Саме від керівників залежить розбудова доброчесної та ефективної організацій. Ви можете усувати причини корупції, а не тільки боротися з наслідками», - наголосив голова НАЗК Віктор Павлущик.

Читайте також: Наповнені водою ракети та масштабна корупція: розвідка США розповіла, що відбувається у військовому секторі Китаю

Особливу практичну цінність для керівників мали тренінги з впровадження внутрішніх контролю та аудиту як інструментів побудови доброчесної та ефективної організації.

Раніше ми писали про те, що якість надання митних послуг та професіоналізм посадових осіб на митниці в Україні перебувають на низькому рівні. При цьому схвальні відгуки та гарні оцінки отримав сервіс "Єдине вікно".