UA / RU
Підтримати ZN.ua

Таксисти запропонували альтернативний урядовому законопроект про правила гри на ринку

Українська таксомоторна асоціація розробила законопроект про перевезення на таксі, який відрізняється від пропозицій Мiнiнфраструктури.

Всеукраїнська громадська організація "Українська таксомоторна асоціація" розробила законопроект про перевезення на таксі, альтернативний підготовленому Міністерством інфраструктури України. Про це в ході "круглого столу" в Києві в четвер, 18 квітня, повідомив голова асоціації Андрій Антонюк.

За його словами, зазначений документ, зокрема, передбачає, що в кожному місті повинні діяти свої тарифи визначення вартості поїздки.

"У кожному місті може бути різний тариф залежно від розміру міста, протяжності його вулиць", - уточнив Антонюк.

Крім того, обов'язковим має бути наявність таксометра в автомобілях, задіяних у таксомоторних перевезень, і видача пасажиру чека за оплату подорожі. "Якщо не дають чек, пасажир не зобов'язаний розраховуватися", - прокоментував цю норму законопроекту Антонюк.

Законопроект асоціації також передбачає обов'язок забезпечення перевізником безпеки пасажира, зокрема, його страхування, а також припускає атестацію водіїв таксі.

"Користуючись випадком, прошу народних депутатів і Міністерство інфраструктури підтримати законопроект Української таксомоторної асоціації, який розроблено учасниками ринку таксі на принципах паритетності інтересів", - резюмував Антонюк.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури України розробило проект закону щодо перевезень на таксі. Документ, зокрема, пропонує замінити ліцензії на здійснення перевезень таксомоторів дозволами на таксі, дозволити таксистам працювати тільки на території певної адміністративної одиниці, забороняє використовувати в таксомоторних перевезеннях автомобілі, які не занесено до державного реєстру таких дозволів, забороняє укладати договори про надання інформаційно-диспетчерських послуг більш ніж з однією інформаційно-диспетчерською службою.

ВГО "Українська таксомоторна асоціація" спеціалізується на сприянні формуванню ринку таксі і його функціонуванні в правовій площині, а також внесення пропозицій до органів державної влади і управління з удосконалення нормативно-правової бази діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і багажу на таксі.

Докладніше про нові правила на ринку таксі читайте в статті "Дорогу осилит идущий". !zn

Читайте також:

Таксистів зобов'яжуть пересісти на BMW та Audi

У нелегальних таксистів будуть відбирати автомобілі

Таксі змусять встановлювати лічильники для пасажирів

Герега замовила обслуговування п'яти таксі в рік за ціною нових автомобілів

У Києві з'явилося перше в Україні аеротаксі