UA / RU
Підтримати ZN.ua

Комунальні платежі: що робити, якщо прийшла неправильна квитанція

Роз'яснення дали у КМДА.

Через військову агресію РФ в Україні тривають бойові дії, а ракетні удари ворога пошкоджують об'єкти критичної інфраструктури. Попри війну, українці мають оплачувати комунальні послуги. Кияни скаржилися, що незважаючи на перебої з електрикою і теплопостачанням, їм в платіжках приходять чималі суми до оплати.  Заступник голови КМДА Петро Пантелєєв пояснив в інтерв'ю ТСН, з чим це пов'язано.

Чому людина може отримати платіжку зі значною сумою оплати

Найчастіше це пов'язано із невчасною передачею показників лічильника або взагалі їхньою відсутністю.

«Іноді виникають спірні питання, пов’язані з нарахуваннями за холодну та гарячу воду. У більшості випадків причинами є невчасна передача показань лічильників або відсутність передачі показників узагалі. Різні обставини на це впливають – хтось забув, хтось не мав змоги це зробити через від’їзд з міста», – сказав Пантелєєв.

Відповідно до закону, без показників лічильника нараховується платіжка за середньозваженим показником споживання послуги.

Читайте також: Перерахунок субсидії: у яких випадках це можливо

Що робити, якщо сума в квитанції не відповідає споживанню

Чиновник підкреслив, що якщо виникла така ситуація, необхідно надати актуальні показники лічильника. Після цього робиться перевірка даних, а згодом роблять перерахунок.

«Зазначу, що передавати показники треба навіть у випадку, якщо ви спожили нуль», – резюмував він.

У випадку, якщо людина вже оплатила платіжку із неправильною сумою, надлишок коштів повинні перерахувати на наступний місяць.

Раніше ми писали, чи зміняться тарифи на електроенергію для населення у 2023 році.