Особи, які постраждали на виробництві, мають право на страхові виплати. В Головному управлінні Пенсійного фонду в Донецькій області розповіли, як подати заяву на призначення, перерахунок або продовження страхової виплати через вебпортал ПФУ.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює сервіс подання нових типів заяв щодо призначення (перерахунку, продовження) страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням), а саме:
- заява про призначення страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням) – для отримання одноразової, щомісячної страхової виплати, у разі переведення на легшу роботу;
- заява про перерахунок страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням) – подається в разі відсотка втрати працездатності;
- заява про продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням) – у разі продовження з тим же відсотком втрати працездатності;
- заява про призначення страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника – одноразової допомоги сім`ї загиблого, одноразової страхової виплати кожній особі, яка має право на виплату, щомісячної страхової виплати особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;
- заява про перерахунок страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника – подається в разі зміни складу сім`ї померлого годувальника;
- заява про продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника – продовження виплати по втраті годувальника;
- заява про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг – допомога на поховання;
- заява про здійснення страхової виплати - для поновлення/припинення або переведення виплати за новим місцем проживання та виплати недоотриманої страхової виплати;
- заява про компенсацію витрат - для відшкодування потерпілому, який став особою з інвалідністю, витрат проїзд до місця лікування та/або реабілітації і у зворотному напрямку, а також на житло і проїзд особі, яка супроводжує потерпілого на лікування/реабілітацію.
Як подати заяву на страхові виплати онлайн
- Авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- Зайдіть в розділ «Заява на страхову виплату».
- Оберіть один з типів заяв.
- Заповніть атрибути заяви.
- Оберіть (за потреби) спосіб інформування за етапами обробки заяви.
- Додайте скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, та додатково ті документів, які вважаєте за необхідні.
- Сформуйте та перегляньте друкований вид заяви.
- Підпишіть сформовані документи КЕП та надішліть їх до органу ПФУ.
Обов’язкові документи, що додаються до заяви для призначення страхової виплати:
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
- довідка про заробітну плату (дохід) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням;
- акт Н-1 (акт розслідування нещасного випадку) або акт П-4 (акт розслідування професійного захворювання);
- виписка з акту огляду МСЕК;
- протокол засідання комісії з питань охорони праці підприємства, якщо є вина потерпілого;
- трудова книжка;
- довідка про відкритий рахунок у банку.
Інші документи додаються залежно від причини звернення, у зв`язку з якою подається заява на виплату.
Після ліквідації Фонду соціального страхування у минулому році, призначенням страхових виплат постраждалим на виробництві українцям займається Пенсійний фонд України. Нагадаємо, який може бути мінімальний та максимальний розмір страхової виплати.