На кордоні України та Польщі станом на ранок неділі, 3 грудня, припинили роботу пункт пропуску «Смільниця» та місце пропуску поза пунктом пропуску «Нижанковичі», повідомила Державна прикордонна служба України.
В ДПСУ зазначили, що зупинка роботи ПП є тимчасовою та спричинена несправностями бази даних митної служби, через що оформлення осіб та транспортних засобів не здійснюється.
«Просимо врахувати цю інформацію під час планування поїздок через українсько-польський кордон», - додали в прикордонній службі.
Водночас станом на ранок досі залишаються заблокованими для вантажних перевізників чотири пункти пропуску на кордоні із Польщею. В чергах на перетин кордону в бік України чекають понад 2,5 тисячі вантажних автомобілів, повідомив речник ДПСУ Андрій Демченко в ефірі телемарафону.
За його словами, найбільше вантажівок стоять на пункті пропуску «Рава-Руська» – 850, ще по 600 – на «Краківці» та «Шегинях, а також 450 на ПП «Ягодин».
6 листопада польські перевізники почали блокувати рух вантажівок у пунктах пропуску «Краківець-Корчова», «Ягодин-Дорогуськ» та «Рава-Руська-Гребенне». Представники транспортних компаній вимагають повернути дозволи на комерційні перевезення для України.
23 листопада польські страйкарі розпочали блокаду четвертого пункту пропуску - «Медика», який межує з українським ПП «Шегині». Рух вантажного транспорту ускладнений.
Про те, чому протест польських автоперевізників є нераціональним, спираючись на цифри пояснює Юлія Самаєва у статті "Блокада кордону. Що варто пояснити полякам, аби її припинити".
Водночас до польських перевізників, які заблокували український кордон, на знак "солідарності" приєдналися їхні словацькі колеги. А як щодо солідарності з Україною, яка стікає кров’ю, яку щоденно, щогодинно намагається знищити Росія? То хто ж улаштував нову блокаду? Хто й чому душить Україну в умовах війни? Про це — в статті Павла Кравчука "Нова блокада: хто душить Україну в умовах війни".