Росавтодор має намір залучити російських студентів до робіт з будівництва транспортного переходу через Керченську протоку.
Про це пише російське видання "Известия".
"Поки не зрозуміло, скільки необхідно буде залучити студентів, чи буде це оплачувана робота або, можливо, організуємо просто як студентську практику. Однак навряд чи студентів будуть допускати до висококваліфікованої роботи, швидше за все, вони будуть задіяні в монтажних і інженерних роботах", - заявив керівник агентства Роман Старовойт.
З яких саме вузів будуть набирати студентів поки невідомо. Старовойт в своєму коментарі згадав університет Московської адміністративної дорожньої інспекції (МАДІ).
Генпідрядник на проект поки не затвердили. Представник віце-прем'єра Дмитра Козака заявив, що "остаточного рішення за схемою транспортного переходу в даний час немає", а російські ЗМІ повідомляли, що підрядник може бути призначений без конкурсу. Крім того, поки немає і техніко-економічне обґрунтування проекту. Незважаючи на те, що генпідрядника поки вибрали, у вересні президент РЖД Володимир Якунін повідомив, що монополія вже почала будівництво підходів до мосту.
Поки основним варіантом визнано варіант будівництва суміщеного мосту з двухпутною залізницею і чотирисмуговою автодорогою через Тузлинську косу. Однак низка російських чиновників пропонують побудувати тунель замість мосту. Це нібито дешевше і відсіває незручності, які виходять від штормових попереджень і крижаних дощів. Російська влада нібито вже заклала для цього проекту 250 млрд рублів.
"Известия" зазначають, що до керченської будівництві залучать і кримських студентів. У вересні ректор Національної академії природоохоронного і курортного будівництва Сергій Федоркін заявляв, що студенти його вишу отримають можливість влітку пройти оплачувану практику. Про плани залучити місцевих студентів повідомляла і так звана "Держрада" Криму.
Нагадаємо, як вважають у Москві, на будівництво мосту через Керченську протоку потрібно близько $ 8 млрд. Крім того, проект такої складності займе декілька років - на початку жовтня російський президент Володимир Путін заявив, що його добудують до кінця 2018 року. Таким чином, єдиними прямими шляхами сполучення між Кримом і Росією поки залишаються тільки повітряний і морський.
На обидва суттєво впливають погодні умови. Так, Керческая переправа була закрита п'ять діб, з 23 по 28 жовтня, через штормове попередження, у портах скупчилися сотні автомобілів та пасажирів.