Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті РФ (РСФЗТ) відновив дію сертифіката на піввагони Азовзагальмашу з шести зупинених сертифікатів. Це останній на сьогоднішній день поновлений сертифікат українських підприємств, без якого вітчизняні заводи не можуть торгувати у РФ, пише Коммерсант-Україна.
Дніпровагонмаш залишається єдиним з великих підприємств, яким поки ще не дають допуск на російський ринок. Заступник генконструктора підприємства Інна Слюсар розповіла, що РФ має претензії до низького класу поглинаючих апаратів (автозчеплювалний пристрій, що виконує функцію буферів), встановлених на проданих раніше вагонах заводу. Інформоване джерело видання на ринку відзначає, що Дніпровагонмаш має замінити 2-3 тис. цих пристроїв, на що необхідно понад $ 2 млн. Після цього заводу дозволять повернутися на ринок.
Нагадаємо, 25 вересня Регістр призупинив дію 13 сертифікатів на вагони підприємства, а 2 жовтня - дев'яти сертифікатів Дніпровагонмашу. Постаачання продукції Стаханівського вагонобудівного заводу (СВЗ) безпосередньо не обмежували, але РФ заборонила з 18 вересня використання чеського лиття підприємств SCB Foundry і CKD Kutna Hora.
Як повідомлялося, у кінці серпня Ространснагляд заборонив експлуатацію 292 напіввагонів виробництва КВБЗ, укомплектованих бічними рамами ТОВ "Ружоуська компанія Тіанруй" (Китай) 2010 року випуску у зв'язку з аварією вантажного потягу 16 серпня у Приволжжі, що відбулася через злам бічної рами, виготовленої в 2010 році в період відсутності російського сертифіката відповідності.
КВБЗ є єдиним у СНД підприємством, що має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів - пасажирських і вантажних. В цілому випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро та ескалатори і запчастини до них, контейнери, дорожню техніку.
КВБЗ в 2012 році збільшив випуск вантажних вагонів на 2,4% порівняно з 2011 роком - до 11,005 тис. од., пасажирських - в 2,5 рази, до 69 од.
Проте за підсумками восьми місяців цього року КВБЗ знизив випуск вантажних вагонів на 34% - до 4,982 тис. од., а в цілому по році очікує падіння їхнього випуску майже вдвічі - до 6 тис., тоді як випуск пасажирських вагонів за січень-серпень-2013 зріс на 20% - до 59 од.
З початку вересня завод перейшов на триденний робочий тиждень. !zn
Читайте також:
Росія забракувала продукцію Крюківського вагонобудівного заводу
У Росії заборонили експлуатацію 292 вагонів українського виробництва з китайськими запчастинами
У Кременчуці горів Крюківський вагонобудівний завод. Полум'я було видно за кілька кілометрів (відео)