UA / RU
Підтримати ZN.ua

Renault не заперечує проти скорочення своєї частки в альянсі з Nissan

Nissan не хоче допускати в альянс з Renault китаського автовиробника щоб той не отримав доступу до технологій.

Renault SA відкрита для зниження своєї частки у Nissan Motor Co. у міру того, як партнери торгуються з приводу плану французького автовиробника розділити свої активи з виробництва електромобілів та машин із ДВС, повідомляє Bloomberg.

Читайте також: Останній закордонний виробник автомобілів йде з Росії

План Renault щодо реорганізації альянсу з Nissan обговорюється з лютого на зустрічах у Франції та Японії. Французька компанія планує оголосити подробиці на початку листопада.

Генеральний директор Renault Лука де Мео має відвідати гонку Формули-1 у Сузуку у неділю, де, як очікується, зустрінеться з генеральним директором Nissan Макото Учіда.

Частки участі в альянсі вже давно є спірним питанням для Nissan. Японська компанія наполягає на тому, щоб Renault скоротила свою частку в Nissan до 15% з 43%, щоб зрівнятися з часткою Nissan у Renault, сказали співрозмовники, відмовившись назвати свої імена.

Хоча переговори ці вихідні навряд чи дадуть конкретні результати, будь-який рух залежатиме від поступок з боку Nissan і, ймовірно, включатиме узгоджені рівні цін або конкретні етапи проекту, які викличуть продаж акцій, сказали вони. Французька держава, яка володіє 15% акцій Renault, також має схвалити будь-який план, сказали вони.

Реорганізація альянсу, яка може набути чинності вже наступного року, відбувається в той момент, коли Renault намагається побудувати майбутнє на європейському автомобільному ринку, що падає, який є основним для виробника.

Згідно з планами, підрозділ, що займається електромобілями та програмним забезпеченням, базуватиметься у Франції та налічуватиме близько 10 000 співробітників до 2023 року, тоді як другий підрозділ спеціалізуватиметься на силових агрегатах внутрішнього згоряння та гібридних силових установках та базуватиметься за межами Франції. налічуючи близько 10 000 працівників.

Представники Renault та Nissan відмовилися від коментарів, коли з ними зв'язався Bloomberg News. Wall Street Journal та Financial Times раніше повідомляли про деякі деталі переговорів.

Де Мео, який представить оновлену стратегію 8 листопада, має розповісти подробиці про заплановані скорочення, кодові назви яких "Хорс" та "Ампер". Хоча жодних рішень ще не ухвалено, є шанс, що переговори приведуть до угоди до цієї дати. З огляду на тісні зв'язки автовиробників, Nissan має підписати плани.

Renault прагне того, щоб Nissan брав участь у її бізнесі з виробництва електромобілів, зберігши за собою 51% акцій, повідомили джерела.

Для активів, пов'язаних із двигунами внутрішнього згоряння, компанія планує створити нове підприємство з Aurobay, спільним підприємством Volvo Car AB та китайською Zhejiang Geely Holding Group, а також іншими інвесторами.

Nissan пручається цьому кроку через побоювання з приводу надання китайської компанії доступу до технологій.

"Що може вийти з цього, так це угода про запланований продаж частки, і я думаю, що це буде дуже добре сприйняте ринком", - сказав аналітик Jefferies Філіп Хушуа. — Це не обов'язково має бути зроблено сьогодні, це може статися протягом кількох років, при цьому Renault погодиться продавати частку траншами за певними цінами, а Nissan отримає пріоритет на ці продажі», — сказав він.

"Будь-яка подібна угода, яка розморозить ситуацію, є позитивною", - сказав Хушуа.

Читайте також: Попит на електромобілі побив рекорди в Україні