UA / RU
Підтримати ZN.ua

Рекламні бюджети компаній скоротилися на 38% – New York Times

Після кризи 2008-2009 років рекламний ринок відновлювався вісім років.

Рекламний ринок втратить від кризи, що викликана коронавірусом, більше, ніж під час попередньої рецесії 2008-2009 років. Навіть найбільш стабільні майданчика щодо реклами сьогодні місцями порожні. Про це пише "Нью-Йорк таймс".

Наголошується, що в токійському аналогу Таймс-сквер з'явилися порожні білборди. Такого не спостерігалося навіть у 2011 році після спустошливого землетрусу і цунамі.

Видання нагадало, що у період рецесії 2008-2009 років світова рекламна індустрія втратила $ 60,5 млрд і відновлювала втрати вісім років.

За даними торгової групи IAB, в березні і квітні 2020 року, рекламні бюджети (порівняно з планами на цей період) скоротилися на 38%, у тому числі витрати на телебачення - на 41%, на радіо – на 45%, на друковані видання – на 43%, на рекламні щити і інші відкриті майданчики - на 51%.

Рекламні гіганти, такі як Interpublic Group і Publicis, призупинили свої фінансові прогнози, заявивши, що вони не впевнені в майбутньому. Конференція "Каннські леви", одне з найбільших подій у календарі рекламної індустрії, була відкладена в минулому місяці, а потім скасовано в п'ятницю.

Нагадаємо, що за результатами березня багато компаній істотно втратили через паніку на фондовому ринку. Так, Державний пенсійний фонд Норвегії (також відомий як Нафтовий фонд) втратив в минулому місяці понад 115 млрд євро до вартості активів на фондових ринках.