UA / RU
Підтримати ZN.ua

Продажі Nemiroff на зовнішньому ринку зросли на 83%

Nemiroff Холдинг продовжує зміцнювати свої міжнародні позиції. Так, за 9 місяців поточного року на зовнішніх ринках продажі продукції під брендом Nemiroff зросли, у порівнянні з аналогічним періодом 2009 року, на 83% в натуральному вираженні.

Nemiroff Холдинг продовжує зміцнювати свої міжнародні позиції. Так, за 9 місяців поточного року на зовнішніх ринках продажі продукції під брендом Nemiroff зросли, у порівнянні з аналогічним періодом 2009 року, на 83% в натуральному вираженні.Позитивна динаміка продажів Nemiroff Холдинг на зовнішніх ринках підкріплюється зростанням відвантажень до міжнародної мережі магазинів безмитної торгівлі - Duty Free, яке становило 81% за підсумками трьох кварталів 2010 року. Всього за період із січня по вересень 2010 року компанією Nemiroff було відвантажено дистрибуторам по всьому світу більше 5,55 млн кейсів горілки (1 кейс = 9 літрів). Зростання продажів продукції під міжнародним брендом Nemiroff демонструють і ключові горілчані ринки. У Польщі цей показник склав 20%, у країнах СНД - 28%. Чотиривідсотковий ріст первинних продажів спостерігається і на національному ринку - в Україні, повідомили сьогодні у прес-службі компанії. "Ми послідовно реалізовуємо обрану нами стратегію освоєння зовнішніх ринків, поєднуючи екстенсивні та інтенсивні методи розвитку, і продумано обираючи їх, залежно від особливостей кожного конкретного регіону, - говорить президент, голова Ради директорів компанії Nemiroff Олександр Глусь. - І це дає свої результати: в рейтингу World Millionaires Club британського журналу Drinks International бренд Nemiroff входить до трійки найбільш швидкозростаючих алкогольних брендів, а за даними IWSR (США) - є лідером світового продажу серед брендів, із найбільш стабільними показниками зростання". Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомили, що "Російський стандарт" Рустама Таріко домовився про купівлю Nemiroff. Яка частка виставлена на продаж і яка буде сума угоди не відомо, переговори поки не завершені.

За матеріалами: Foodmonitor.ru