Два найбільших державних банка, сервіси яких увечері 15 лютого зазнавали DDoS-атаки протягом кількох годин, заявляють, що витримали напад та починають працювати в звичайному режимі. Відповідні повідомлення "ПриватБанку" та "Ощадбанку" є у розпорядженні редакції.
Так, за повідомленням "ПриватБнку", протягом однієї години під час атаки деякі сервіси банку не працювали. Це створювало інтенсивний трафік та деякі додаткові ускладнення з доступом до послуг.
"Зараз ми усуваємо наслідки DDoS-атаки та відновлюємо стабільну роботу систем", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що "ПриватБанк" вживає всіх необхідних заходів для гарантування безпеки операцій та забезпечення високоякісного обслуговування своїх клієнтів без будь-яких затримок.
"Безпека наших співробітників і рахунків наших клієнтів є нашим першочерговим завданням. Банк продовжує працювати над тим, щоб забезпечити доступ до всіх послуг", - наголошують в "ПриватБанку".
Своєю чергою "Ощадбанк" також інформує, що зазнав DDoS атаки.
При цьому банк зазначає, що всі системи захищені та працюють в штатному режимі.
"Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи "Ощад 24/7" через додаткове навантаження на канали зв’язку", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, раніше Центр інформаційної безпеки при РНБО підтвердив інформацію про масштабну DDoS-атаку на сайти Міноборони, ЗСУ, а також додатки "Приватбанку" та "Ощадбанку".
При цьому, там запевнили, що жодної загрози для вкладників двох державних банків немає.