UA / RU
Підтримати ZN.ua

Перші результати впровадження е-квитка у Києві продемонстували, наскільки дотаційний громадський транспорт насправді

Повідомлення КМДА дає уявлення про порядок надходжень до міського бюджету від роботи комунального транспорту.

За 5 місяців від початку скасування паперових талонів у Києві  е-квитком скористалися 119 млн разів. Про це повідомляє Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

"Від початку повного скасування паперових талонів е-квитком скористались 119 млн разів, а у "Київ Цифровий" згенерували 10 млн QR-квитків", - йдеться в повідомленні.

Навіть у листопаді, коли в Києві посилили карантинні заходи в громадському транспорті, е-квитком,  скористались майже 20 млн разів. А за осінь е-квитком скористались 72 млн разів.

У КМДА нагадали, що вже п'ять місяців, як Київ повністю відмовився від паперових талонів у громадському транспорті.

"Завдяки введенню е-квитка, місто отримало інструмент для якісного аналізу. Стали зрозумілі наступні етапи розвитку муніципального транспорту, щоб зробити його зручнішим та привабливішим для киян та гостей міста", - зазначили в КМДА.

Повідомлення КМДА дає уявлення про порядок надходжень до міського бюджету від роботи комунального транспорту.

Ці надходження поки не відбивають результатів війни, яку в Києві оголосили маршруткам. Останнім часом місто розірвало договори з перевізниками на десятках маршрутів. Це має додатково принести гроші транспортникам столиці, адже саме приватних перевізників в КМДА постійно звинувачували у "крадіжках" пасажирів. 

Читайте також: Підроблені документи й "крадіжки" пасажирів: Київ розриває договори з перевізниками ще на 11-ти маршрутах
   

Крім того, існують пільгові категорії пасажирів, на компенсацію проїзду яких транспортним підприємствам виділяються кошти. При цьому реальної кількості пільговиків у Києві, судячи з усього, не знають, і гроші виділяються "на око".

Нагадаємо, у листопаді в Київській міській держадміністрації заявили, що ціни на проїзд у комунальному транспорті підвищатьсяОдна поїздка коштуватиме 20 грн, замість 8 грн станом на 2021 рік. Тобто, планується здорожчання у 2,5 раза.

Читайте також: Підроблені документи й "крадіжки" пасажирів: Київ розриває договори з перевізниками ще на 11-ти маршрутах

При цьому, виправдовуючи підвищення, в КМДА розповідали, що у 2021 році дотація комунального транспорту у Києві з міського бюджету склала 4,5 мільярда гривень. Як пояснив DW заступник голови КМДА Микола Поворозник, нові ціни на проїзд дозволять місту у наступному році суттєво "зекономити" на підтримці.

"Дотація у 2022 році у разі підвищення тарифів буде близько двох мільярдів гривень", - сказав він.