Продажі через інтернет у понеділок після «чорної п'ятниці», що дає старт сезону розпродажів у США між Днем подяки і Різдвом, зросли на 22% у порівнянні з минулим роком до 1,251 млрд дол, повідомляє дослідницька фірма comScore Inc.
За даними IBM Benchmark, підрозділу International Business Machines Corp, продажі універмагів в цьому році підскочили на 60%, у той час як продажі товарів для дому у річному вираженні зросли на 68%.
«Кіберпонеділок» - це день, коли американці повертаються на роботу після Дня подяки і починають замовляти подарунки на Різдво та інші товари через інтернет.
У 2010 році онлайн-продажі у «кіберпонеділок» склали в цілому 1 млрд, досягнувши найвищої за всю історію інтернет-комерції позначки. Очікувалося, що в 2011 році цей результат буде з легкістю побито за рахунок збільшення числа людей, що здійснюють покупки через свої мобільні пристрої.